My head is..... and

30 Kasım 2009 Pazartesi § 3

nebçim gündü ya!! ama yarın olsun negzel gündü ya dicem. hadi bakalım.

bide mesela kaloriferim patladı, annem bundan beni suçlu tutuyo, inatla. yatağımın yanından son 5 saattir gelen pıt pıt pıt pıt sesi mütemadiyen kafamı fıkmakta. resmen işkence.

diğer bi işkence, sadistçe olan şeyi söyleyim ben sana; bugün sevgiliyle görüşememiş olmam. oha! müsaitmiyiz sevgilim, ağlayalım mı? =)

viselere son 1 hafta. sıçış. sanırım. ya da yok lan yaparım ben.

hala doymuyorum, sürekli yemek yeme istediğine oldukça sahibim. Sevgili bana makarna yapsada yesem. İnsanın yarı italyan bi sevgilisinin olmasının nimetlerinden biri bu. Süper makarnalar ve midem. aman tanrım! oversüpernefis sevgili:) overnefis makarnalar=)

yarın olsun artık.

My head is yellow and ....

My head is ......... and I'm only good as a carrot in Pirasa.


hanisin
haniyim
sen iste olayim hani olayim

-N-canım.

What's this?

You are currently reading My head is..... and at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “My head is..... and”