dırdırdırdırdır

17 Aralık 2009 Perşembe § 4

bazen kadınlar gerçekten dırdır işini fena abartıyolar. -hişte üstüme alınmam-
mesela eve gelirken otobüste önümdeki koltukta oturan çift. kadın resmen susmadı. şöyle ki;

kadın: sennedenonabaktınonedensanabaktıblabokbokblabla
adam: ama..
kadın: nedemekamanedemekbanacevapverbenim istemediğimşeyleriyapma
adam: bak...
kadın: sus! cevap werme bana konuşma! konuşma benimle!! çek elimi tutma!
adam: ben ama...
kadın: sussana!!! o neden sana baktı?neden ha neden neden??sen neden selam verdin
adam: saygıda kusur etmem ben.
kadın: hıı
-adam bu sırada telefonuna bakar-
kadın: sen napıosun o telefonla neyi sildin kim mesaj attı söylesene kim o neden nezaman
adam: şimdi...
kadın: sus konuşma yeaaa sus
adam: mesajları sildim
kadın: ne! kimin mesajlarını neden sildin o kim o kadınmı neden sana baktı
adam: saate baktım kaçta evde oluruz diye
kadın: hıı sus ya sus konuşma.

bu şekilde devam ediyoduki ben uyuyakalmışım :) uyandığımda inmişlerdi zaten ne komik ya:D resmen makinalı tüfek adeta laf kusuyo kadın.
ama nedense adama hiiiiiiç acımadım hiş hemde. devam yavrum.

bu aralar beynim durdu. onu farkettim.

adios canım.

What's this?

You are currently reading dırdırdırdırdır at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “dırdırdırdırdır”