hain avakado sapığı evlat.

7 Aralık 2009 Pazartesi § 0

Ohaa yaptığım şeyi annem sabah farkedince fena olucak. Koskoca bir avakadoyu yiorum şuan!! hemde tek başımaaa:D dayanamadım, o avakado orda öyle durdukça ben rahat uyku uyuyamazdım. iyice yumuşamış zaten.. ve güdülerime yenik düştüm :/ =) -işte avakado sapıklığımın deşifre olduğu an-
annemin kendiside avakado delisidir ve bir avakadonun eksildiğini görmesi, aman tanrııığm düşünemiyorum =) hain evlat modeli.
zaten moralim bozuk, avakadomu yiyip yatarım, yarında bu moralle sınava girerim, oh mis. gözlerim ışıktan ıslanmış olabilir sadece,yok yok ağlamıyorum . yutkunmamda şeyden avakadodan. heh.

yaonubunubıraktaciddendengesizleştimiyice.

şuan bi avakadoya bağlı resmen ha moralimin bir gram iyileşmiş olması. koalayı isterim ben. o olsa birlikte yerdik avakadoyu:/

bak ben böylede iyi bir insan olabiliyorum bazen, avakadoyla falan mutlu oluyorum.
my head is yellow and i can pretend to be Polyanna and also Rapunzel, sometimes alice in wonderland.. etc.

ekmek bayat olmayaydı. olsun lan o da nazarlık.
ohaaa aklıma geldi, nazar mı ki? çakmak yüzünden işte herşey bide gözünden öptüm diye oldu.

my adorable man..

-N-

What's this?

You are currently reading hain avakado sapığı evlat. at Radioactive Lullabies.

meta