tırışfuruş

24 Aralık 2009 Perşembe § 4

Depresyona aşık insan tanıdım ben. Cidden varlar böle karakterler. Özellikle acı çekmek için çaba sarfediyolar. E saçma. Nefes al biraz yawrum. Beni de boğuyosun. Boğma.

Bu çeşit insanlar için nasıl bi politika izlenmeli hala çözebilmiş değilim.

Meydeymeydeyalo.

-N-

What's this?

You are currently reading tırışfuruş at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “tırışfuruş”

  • şöyle ki; onlara direkt tekmeyi basman gerekiyor çünkü onlar başkalarının yaşam enerjisini emmek için yaratılmışlar!

  • Adsız says:

    depresyona aşık (: çok ilginç. merak ettim şimdi nasıl aşık olunuyo. (:

  • Adsız says:

    aşık olmalari lazim bebeyyyim o zaman o depresyonun içi dolar :/

  • Fundcum süper dedin aynen yaşam enerjisi bırakmıyolar insanda, tekmeyi basmak en iyisi evet. öperim=)

    clementine'm, aynen aşıklar işte. şöyleki; normal bi zamanları yok bu insanların, sürekli of puf, neden ben, i hate myself .., vs triplerindeler bide sanada tripteler o kısmı çok boğucu :) mutluyken bile aman tanrım ben neden mutluyum şeklinde ağlarlar:D

    Gia'm, ama dayanamıyorum çok fenalar :)