Your victory speech of a promised land

2 Aralık 2009 Çarşamba § 4

Bi kişi özünde mi saçmadır yoksa bazen mi saçmalar. Bunu nasıl anlıcaz? Aslında çok ciddi ya da ne bilim mantıklı şeyler düşünürken neden dışa yansıyan çocukça ve saçmalıktan öte bişey değil?? -tabi bazen, evet-

Olayların gerçekten insanların dışında geliştiği apaçık. Sanki pilot değilde co-pilotuz gibiyiz sanki.

Olaylar dediğimde öyle çok büyük şeyler değil her zaman, ya ufacık önemsiz bi olay bile anında kısırlaştırıyo davranışları. Senin bu kısır davranışları,fikirleri- kısır davranışları istemeden oluşturan kısmını anlayabilcek ve tekrar dölleyebilicek, hayata döndürcek kaç tane insan var etrafta? hepsi o kadar töleranslı mı bize karşı? bana karşı? sana? 3? 8? 64? saçma.
kıvam farkı var bence. insan kıvamı. - saçma vol II

Bazen kendime çok kızıyorum. öyle fazlaca saçmalıyorum ki - bkz. above-. Herşeyi enine boyuna düşünüyorum aslında ben. ama bi anda uçup gidiyo hepsi. Şuanda bile saçmalıyorum mesela. Yapıştı bana evet evet. İşte böyle zamanlarda sanki ben değilde 3. bi kişi yönlendiriyomuş gibi. Oha saçmalıklar silsilesi işedim adeta, yuh bana =)

ama iyi biriyim ben bak. hiç cinayet işlemedim mesela. bu da bişi dimi =)

adios.

thefishertale.

What's this?

You are currently reading Your victory speech of a promised land at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “Your victory speech of a promised land”