Gabriel Garcia Marquez

2 Ocak 2010 Cumartesi § 4

Güzel Clementine'm bana süper bi mim yollamış, aslında çook önceden yazıcaktım ama bi türlü vaktim olmadı, özür dilerim bebeim:(

Gabriel Garcia Marquez'in Yaşam için 13 satır'dan kendimize en uygun bir tanesini seçiyoruz. bakalım bi nelermiş..

Yaşam İçin 13 Satır...

1. seni sen olduğun için değil, seninle birlikte olduğumda ben olduğum için seviyorum.

2. hiç kimse gözyaşlarını hak etmez, onlara lâyık olan kişi ise seni ağlatmaz.

3. sen istediğinde sana aşık olmaması, sana aşık olmadığı anlamına gelmez.

4. gerçek arkadaş, elini tutan, kalbine dokunandır.

5. birisine yabancılaşmanın en kötü biçimi yanında oturuyor olup ona hiçbirzaman ulaşamayacağını bilmektir.

6. hiçbir zaman gülümsemekten vazgeçme, üzgün olduğunda bile! gülümsemene kimin, ne zaman aşık olacağını bilemezsin.

7. tüm dünya için sadece bir kişi olabilirsin fakat bazıları için sen birdünyasın.

8. zamanı, onu seninle birlikte geçirmeye hazır olmayan biriyle geçirme.

9. belki de tanrı uygun kişiyi tanımandan önce yanlış kişilerle tanışmanı, onu tanıdığında minnettar olman için istedi.

10. "bitti" diye üzülme, "yaşandı" diye sevin.

11. her zaman seni üzecek birileri olacaktır, yapman gereken insanlara güvenmeye devam etmek, kime iki defa güveneceğine daha fazla dikkat etmektir.

12. birini daha iyi tanımadan ve bu kişinin senin kim olduğunu bilmesinden önce kendini daha iyi bir kişiye dönüştür ve kim olduğunu bilerek kendine güven.

13. kendini çok zorlama, en güzel şeyler onları en az beklediğinde olur.


"9. belki de tanrı uygun kişiyi tanımandan önce yanlış kişilerle tanışmanı, onu tanıdığında minnettar olman için istedi."

minnettarım gerçekten, çok..

benden de Luna'ma ve Fund'uma gitsin =)
bidee Desperate Housewives lütfen.)
bende giderim.
çav.

What's this?

You are currently reading Gabriel Garcia Marquez at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “Gabriel Garcia Marquez”

  • kar says:

    beni de mimlesene bundan :)

  • mimledim gitti:D hadi bakalım:D:D

  • Ayşegül says:

    Bu güzel maddelerle ilk defa tanışıyorum, şaşırarak gördüm ki hepsi ne kadar gerçek, ne kadar bize dair.. Herkes kendine göre herhangi bi maddeyi çekip çıkarabilir içinden..
    Benim son zamanlarda yaşadıklarım itibarıyla seçeceğim madde 2.si olurdu..
    sevgiler..

  • Ayşegül, evet hepsi herkes için şaşırtıcı derecede geçerli, hayatımız için.
    2.. çok doğru. onu bilerek hareket etmelisin öperim:)