poposil

31 Ocak 2010 Pazar § 3

"Bana küçük beyinlerinizle küçük oyunlar oynarsanız siki tutarsınız, söylemedi demeyin.

Hayata sadece kimseye güvenmememiz gerektiği gerçeğini bilerek başlayabilseydik, daha az sorun yaşardık bence.

İnsanlara alışmak istemiyorum.

Karşınızda ne hissettiğinizi önemsemediğine inandığınız biri duruyorsa, boşuna kendinizi anlatmayın. acı acı gülümseyin falan hatta.

Temizlik yapmak bazen işkence bazen de terapi gibi oluyor. hayatnegarip.

Aslında farkındayım ama bir süreliğine salağa yatmayı tercih ediyorum.

Beni insanlardan uzak bir yere bırakıp devam edin lütfen ya."


What's this?

You are currently reading poposil at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “poposil”

  • Adsız says:

    "Karşınızda ne hissettiğinizi önemsemediğine inandığınız biri duruyorsa, boşuna kendinizi anlatmayın. acı acı gülümseyin falan hatta"
    aman allahım bu ne doğru bir söz..

  • insansız olmaz. sevgisiz olmaz. kaynaşmadan, hoşlaşmadan, sosyalleşmeden yaşanmaz. ama bu yazdıkların bana ünlü bi msn sloganını hatırlattı: mewlana deqilim adam olda qel!!!

    :S

  • Clementine, evet nefis:)

    Palamutcum, biraz daha farklı ki ama bunlar sanki:)