ak lob kara lob

22 Şubat 2010 Pazartesi § 2



Geçenlerde dergi okurken "Erkekler beyinlerinin sadece sağ lobunu kadınlar ise iki lobunu birden kullanır." cümlesine rastladım.

Sonra döndüm sevgiliye dedim ki;
"Bak erkekler tek lob bla bla kadınlar iki lob bla bla.." - işte yukardaki cümlenin aynısını söleyiverdim ama tabi böle nihaa tarzına bak biz böyleyiz siz böylesiniz falan gibi anlamsız bi gururla:)

Tabi benim sevgili hiç takmadan, gayet kendinden emin, cool bi tavırla;
" E dırdır için kullanıyosunuz öbür lobuda ondan." dedi ve sustu.

Tabi çene olayı bizlerde biraz daha fazlaca var. Dilimiz dursa kafadaki düşünce dırdırı durmuyo. Ne desem yalan olur lan. Kaldım 2 arada 1 derede yani. Ama olsun bi lob bi lobdur. Onu bulamayanlara acımalıyız bence. Ohooo kadın dediğin böle olür böle olür böle olür.


aloha.
- hem mrb hem byby demekmiş ya bizdede hem bok ye hem naber anlamına gelen bi kelime olsa keşke-
-N-








What's this?

You are currently reading ak lob kara lob at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “ak lob kara lob”