Chimplover.

13 Şubat 2010 Cumartesi § 2


Hellöğ.

Bu aralar chimplere takmış durumdayım, yani ya gidip hayvanat bahçesinde bi operasyon yapıp bitane yavruyu kaçırcam, ya da yasal yollarla evlat edinicem, hayır gerçekten o derece bi sevgi büyüttüm içimde. Sevgiliyle izlediğimiz belgesellerden sonra oluştu bu. Oha gerçekten çok tatlılar. Ben abartmıyorum, resmen tatlılar.
konuyla alakasız ama Avril Lavigne'nin sesi başımı ağrıtıyor.İşkence resmen. Bu şimdi insanlığa sığar mı? Söylesene atalay. söylesene burak?
-N-

What's this?

You are currently reading Chimplover. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “Chimplover.”

  • Ayşegül says:

    Hakkaten çok sevimli insanın hayvanat bahçesinden bitane kapıp kaçası geliyo..
    hayvanat ne kadar acaip bi kelimedir lağğn insanat bahçesinde yaşıyoruz olsa gerek biz de bi nevi..

  • Evet süperler, kaçırcam.:)
    Bu arada resmen öyle insanat bahçesi. evet ya, nası farketmedim daha önce:)tebrikler vallahi=) tabi aramızda bazı hayvanlar war onları hayvanat bahçesi bile almaz mesela mesela:) haha anında etik şekle soktum olayı :D öperim:)