mal anlar I

23 Şubat 2010 Salı § 2

Okuldan eve gelirken o meşhüüür ego otobüslerinden birinde öle dışarıyı izliyodum ki otobüs bi durakta durdu. İşte yerde böle market poşetleri falan wardı.
Dalmışım öle bakıyorum onlara.
Sonra daldığımı farkettim ve
"ulan dur bakalım belki şöle üstün güçlerim falan wardır küüğl bakışlarımla beyin gücümle hareket falan ettiririm poşetleri" dedim ve büyük bi hırsla bakmaya başladım.
Poşetlerin birden hareket etmesi - poşetler doluydu-,
benim kendimden ve görüntüden tırsmam
sonrada rüzgar denen şeyin varolduğunu hatırlayıp etkisini görmem arasında sadece saniyeler oynadı.

böle de kendi kendime eğlenip dalga falan geçiyorum işte. çok hoş bak.

Oluyo tabi böle bazı mal anlar.

ok.by.

-N-

What's this?

You are currently reading mal anlar I at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “mal anlar I”