24 Mart 2010 Çarşamba § 0


bu aralar izole olma ihtiyacı içerisindeyim. Olması imkansız tabi. İnsanların olmadığı bi yerde yaşamak uzunca bi süre, hatta ömür boyu. Tek derdin hayatta kalmak olduğu biyer mesela, karnın acıkınca yemek bulmak zorunda olduğun falan. İnsanlar olmayınca çevrede sorunda kalmaz . bence. İnsanın olduğu yerde sorun. hep. acele etmek istemiyorum artık.

kendimi tanımıyorum ben aslında. kendimi tanımak istiyorum. esasında kötü biri olabilirim ben -belkide-. bunların hepsi ben ordayken çıkmalı ortaya. öyle bunaldım ki.. güven diye bişey yok zaten evrende, oraya gidince ona da gerek kalmıcak. olmadığını bile bile "güven"e ihtiyaç duyuyor olmamız büyük bi dengesizlik. şuan böyle bir saçmalığı yazıyo olmamda dengesizliğin allahı ayrıca.
aslında ben yorgun değilim, bedenen yani. zaten yorgunluk birazda psikolojik bence. kendini öyle bi inandırıyosunki bugün şukadar iş yaptım şunu ettim bunu göttüm sonuç olarakta şu derecede yorgunum ben. değilsin lan işte. senin için yorgun, hislerin yorgun. ben bunu kabul ediyorum = kendim için.
sizden banane olm.
yok bak okadarda kalpsiz değilim.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta