what is nah?

17 Mart 2010 Çarşamba § 0

  • Yardım etmeye çalışırken, paylaşmaya çalışırken g*t gibi ortada kalıyosun ya.işte acı hissiyatı beyinde vuku buluyor.

  • kardeşim bülent ersoyun aslında erkek olduğunu -yani işte eskiden yani-(tamam dönme lan.) tam olarak bugün öğrendi. 16 mart 2010. büyüdüğünde ona bu acı gerçeği öğrendiğinde henüz 10 yaşında olduğunu hatırlatırım ben. "Anne Bülent Ersoy erkek mi? neden adı bülent" diye dalgasına sorup karşılığında aldığı cevaba totosuyla güldü benim kardeşim. eferim. minik toto gülmesi eğlenceli.

  • çeviri eğlenceli bence. ama şeymiş " güzel olursa sadık olmaz, sadık olursa güzel olmaz" imiş çeviri. Aslında bu söz kadınlar için söylenmişmiş çeviriyle nasıl bağdaştırılmış bilemedim. neden ki. ben güzelim mesela hemde sadıkım. o zaman ben çeviri değilmiyim. nebçimde konuştum. değilim elbette. pöf ego sorunu yaşamıyorum. süper egom ile idim gayet dengede benim. taam mığa?

  • "Up" şuana kadar yapılmış olan en özel animasyonf filmi bence. ayrı bişey o.

  • kafamda birsürü düşünce var fakır fakır kaynıyolar resmen. - evet bilerek fakır fakır yazdım.esprisi orda hı hım.- bu sebepten son zamanlarda acayip bi unutkanlık sonracıma bi kendini bilmezlik efendime söyliim - tam olarak burda ağız kenarı silme hareketi oldukça uygundur. - bi kaos var bünyemde.

  • son olarakta;
    slash önemli burda, desibeli falan.

tabikide gayet edepli, terbiyeli bir insanım ben. bunun gideceği yeri var. öle sahipsiz nah olmaz zaten.

yatıcam ben.

adiosamigos.

-N-

What's this?

You are currently reading what is nah? at Radioactive Lullabies.

meta