gözlüğü çıkarınca başım döndü bak hele

22 Nisan 2010 Perşembe § 0

ben olarak bazen kendimin saflıklarına inanamıyorum. Lan hala mı salaksın sen yeaaa?
öff.çok pis gerildim bak şimdi.

Bazen böyle tamamen boş boş oturmaktan zevk alıyorum ben. Ama bildiğin boş yani, lafta konuşmam bak ben. Kollarım bile öle boşlukta sallandığı bi boş kalma anı. anladın mı? hadi bakalım aferim.

şimdi bazı insanlar var, onların bebekken bıngıldakları kapanmamış biliyo musun? ama şöylede bi durumki o bıngıldak dahada genişleyerek bütün beyni ele geçirmiş. sulu bir beyin düşün böle işlevsiz falan yumuşak. hah şuan gözünde canlandırdın biliyorum. böyle insanlara acınır. yalnız bırakılır onlar. yani fiziksel olarak bıngıllık değil bu. of lan. yani beyinsiz diyorum ya. sevmiyorum be var mı!?

3
2
1
motor.
hatta
ekşın.

What's this?

You are currently reading gözlüğü çıkarınca başım döndü bak hele at Radioactive Lullabies.

meta