fish

29 Mayıs 2010 Cumartesi § 0

O efsane sunumu atlattık. Integrated! Ah! Ama güzel atlattık..

Onu bunu bırak, okul bitiyo resmen.

Dün staj gruplarını belirledik.Kimlerle gidicez falan. Staja giderken nasıl giyinmemiz gerektiği, orda ne yapmamız gerektiği.. içim darlandı resmen. Staj yapıyo olmak demek artık öğrenci olamıcaksın demek, mezuniyetten sonra sudan çıkmış balık olucaksın demek. Sanki öğrencilik benim garantimmiş gibiymiş bunca zamandır. Şimdi bi anda o kimliğimi elimden alıcaklar. Ne bok yicem bilmiyorum. Tutunacak bişeyimde yok. Boşlukta kalıcakmışım gibi.

Acayip tribe girdim. finaller başlıyo bu pzt.den itibaren. ondan sonra yaz okulu, ondan sonra dersane, ondan sonra stajlar raporlar bilmem neler, mezuniyet cart curt.. Kafam okadar dolu ki. Ben mutlu değilim. Hepsi birer ağırlık üzerimde. Tek başına ne zormuş bunları taşımak.

Günlerdir bi salaklıktır aldı başını gidiyo. Sürekli tökezliyorum, sendeliyorum, bi sağlam basamadım ayaklarımı yere sanki her an düşecekmişim gibi. Tam bi ara tamam diyorum oldu yürüyebiliyorum ama ayağım yine bi taşa takılıyo yine aynı şeyler.

bok.

What's this?

You are currently reading fish at Radioactive Lullabies.

meta