in ci we trust???

13 Haziran 2010 Pazar § 2


cCc inci skeeer cCc diye bişi çıktı biliyosunuz. Yes inci sözlük. Bi türlü anlamlandıramadım gerçekten mi eğleniyolar ya da öyleymiş gibi yapıp ana avrat sövüyolar? Birinciye veriyorum ben oyumu. Sanırım eğleniyolar evet. Bi neden yok. Seviye umurlarında değil. Yada bu laf nereye gider ve kimin kıçına girer onlar için tırıs bi durum. Amaçta yok. Sadece ağızlarından ya da parmak uçlarınan klavyeye doğru salyalar aka aka kalplerindeki bütün küfürleri hiç bir etik kaygı olmaksızın döküyolar.

Bi nevi Prozac etkisi. cCc yorgunuz reyis cCc .mesela.

şöyle bi yazı gördüm bide ben. beğendimde. güzelde söylemiş bezelyedolması.


"Adam haklı mı beyler?
Yaptıkları saldırıların bir amacının, sonucunun ya da seviyesinin olması önemli değil. Her şeyde bir neden-sonuç arayan zihniyeti öpüyor. Kendi aralarında da çok eğleniyorlar. Dedeler zaten efsane.
Yani;
Adam haklı beyler."



inci sözlük için bi tık tatlım. naburaya ivit.


What's this?

You are currently reading in ci we trust??? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “in ci we trust???”