14 Ağustos 2010 Cumartesi § 0

Lan sanıyorum ki hayatımın en boktan günlerini yaşamaya başladım ben. Hayır yani böyle sinsice geldi bi anda. Yaz okulu ağzıma şamarı patlatmış vaziyette sıçtığım bok. Olm ben dün 3 tane sınawa girdim ardarda. Ve farkettim ki bu arada hiç bişey yememişim. Bunun dışında 6 haftadır her allahın günü sunum-rapor-ödev. Ve sınavlar tabi.

Şimdi bunlar şöyle bi dursun.

Havanın şahane güzelliği hakkında yorum yapmıcam. O zaten sikertmiş vaziyette.

20lik diş denen lanet varya, neden 1 buçuk haftadır çıkmamakta inat ediyo ve bu da yetmeyip garip bi et parçası ordan iltihap yapmış şekilde canıma ot tıkıyo? Lan esneyememek nedemek bilir misin sen? Ağzımı açamaz oldum hibino!

Bide garip bi şekilde dizlerimden aşşası şişmeye, garip triplere girmeye başladılar. Ulan lanet mi lendim noldum anlamadım ki. Karma bana büyü falan mı yaptı. Nedir yani? Sıçarım lan ağzınıza.

Çok sinirliyim çiçeyim. Öyle böyle değil. Vay arkadaş ya. Lan nazım bi anneme geçiyodu. O da dün gece göbeğimdeki piercingi görüp azımasıçınca, yapa-faking-yalnız kaldım. Hastalık ne bok bişeymiş ya. Bide normalde öküz gibi olduğum için acı çekebiliyo olduğuma ihtimal vermiyo insanlar. Lan ölüyorum lan. Bak işte sinir bastı şimdi bana yine.
Normalde bu bukadar acıyı çekeni peygamber falan yaparlar. Öle günahsız falan ne bileyim şimdi. Vardır bi ödülü dimi lan? Boşuna çekmiyo olsam bari. Tamamı silinsin demiyorumda hani şöle %40 falan gider belki. Zaten şu sıcakları çekiyoruz depozitosunu cehennemde alırız bence.

Şimdi öyle kendi kendime vişne şurubu içip ağlıyorum.
Burda bi sebep-sonuç var mı?

Bide kıyamet kopmadı. Farkettiniz dimi. asajksahdsakd.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta