ergen fontlu bir yazi.

27 Şubat 2012 Pazartesi § 0

Insanlari memnun etmek neden bu kadar zor? Neden hic bi zaman birazcik bile olsa hic korkmadan istedigin gibi davranmak bu kadar zor? Neden surekli hava soguk? Neden hep eve yalniz donmek zorundayim? Neden benim umursadigim kadar kimse beni umursamiyo? Babam cilekli kek yapmayi nereden ogrendi? Bu kek nasil bu kadar kabardi? Doktor otker bize de tatli yapsana.

Makyajimi silmek bile gercekten bu aralar cok zor.


Saka maka amma cok sikayet ediyorum ben yahu. Hayat gecmez boyle. Zaten kimse beni zorla tutmuyo burda.

Bu arada Blue Jeans gercekten cok guzel ve cok agiza*ican bi sarki. Bu yuzden hem nefret ediyorum hem cok seviyorum. Benim insanlara hissettirdigim his gibi yani ayni. Sucks. 
ergen fontu bu iste. bitch.

What's this?

You are currently reading ergen fontlu bir yazi. at Radioactive Lullabies.

meta