Sun-fucking-day

27 Ocak 2013 Pazar § 0

Pazar günlerinin 10 dakikada bitiyor olmasını hem seviyorum, hem sevmiyorum. Ama pazar günlerini sevmememin sebebi sizinkilerle aynı değil. Pazartesi olucak diye değil yani. Zaten ben şu an bir öğretmen olarak sömestr tatilimdeyim. OOH! Neyse. Pazar gününü hiç sevemedim ben, çocukluğumdan beri. Hep bi hazırlanma, yarına yetişme çabası. Bütün pazar günü camış gibi yatıp, her şeye üşeniyor olmaya rağmen banyoya girmen gerekir, iş için hazırlaman gerekenler vardır, ama Pazar günü toplamda 10 dakika sürdüğü için yetiştiremezsin. Çünkü 10 dakikanın 9 dakikası yatarak ve yiyerek geçer. Bide sanırım pazar günleri ev ahalisinin tripleri yoruyor beni.
Baksana saat 6ya geliyo bile. Ne ara lan ne ara? Demin uyandık zaten.

Ay bi yanım nasıl özeniyor şu Pazar günleri kahvaltıyı bilmem neyi dışarda yapan tiplere, bi yanımda ulan ne işin var dışarda pazar bugün yat! diye şey yapıyo işte.


Temple Run 2 çok kasıyo mesene var mı?

Haters gonna love me.


What's this?

You are currently reading Sun-fucking-day at Radioactive Lullabies.

meta