eternal sunshi... bilirsiniz işte ya.

12 Kasım 2010 Cuma § 0

-bekle..
-ne var?
-bilmiyorum.. sadece bekle!
-ne istiyorsun joel?
-sadece biraz beklemeni istiyorum…
- keşke kalsaydın.
- şimdi keşke kalsaydım diyorum. keşke birçok şeyi yapmış olsaydım. tanrım, keşke. keşke kalsaydım.
- aşağı indiğimde gitmiştin.
- gittim. kapıdan çıkıp gittim.
- neden?
- bilmiyorum. korkmuş küçük bir çocuk gibiydim. bana fazla geldi. bilemiyorum.
- korkmuş muydun?
- evet. bunu bilmiyordun. utancımı geçmeye çalışarak sahilde yaktıkları ateşe döndüm, sanırım.
- söylediğim bir şey yüzünden miydi?
- evet. küçümseyerek "öyleyse git", dedin.
- özür dilerim.
- önemli değil.
- joely? ya bu sefer kalırsan?
- çıkıp gittim. hiç hatıra kalmadı.
- en azından gel de bir veda yarat. Sanki vedalaşmışız gibi elveda, joel

What's this?

You are currently reading eternal sunshi... bilirsiniz işte ya. at Radioactive Lullabies.

meta