Archive for Ekim 2009

pis kutusu??

31 Ekim 2009 Cumartesi § 0

Bugün kirli sepetinin ismini bir türlü aklıma getiremeyip "anne o.. şey.. ımm... heh pis kutusunda da renkliler var " şeklinde bi cümle kurmam gerçekten tuhaftı, sonrasında evden çıkıp sitenin kapısına gelene kadar neydi lan diye düşünmedim desem yalan olur. Tabiki siteden çıkmadan geldi aklıma, okadarda umutsuz bi vakka değilim.

kirli sepeti oh! dolu dolu söylerrr içimide rahatlatırım bile=))

-N-

Lazım evet

§ 5

"kırmızı bir kuştur soluğum
kumral göklerinde saçlarının
seni kucağıma alıyorum
tarifsiz uzuyor bacakların

kırmızı bir at oluyor soluğum
yüzümün yanmasından anlıyorum
yoksuluz gecelerimiz çok kısa
dört nala sevişmek lazım."

C. Süreya

Caótica Ana

29 Ekim 2009 Perşembe § 2


nacer en tu risa
(gulumsemende doğma'nin)
crecer en tu llanto
(gozyaslarinda buyume'nin)
vivir en tu espalda
(seninle sirt sirta yasama'nin)
morir en tus brazos
(ve kollarinda olme'nin)

filmidir.

kırmızı deri ceketli adamla, uzun sarı saçlı kadının belkide?

-N-

?

28 Ekim 2009 Çarşamba § 0

"Neyin coğrafyasıydı bu? Hiçbir haritada yok yüz ölçümü."s.s

seninle olan sensizliğin 1. güneşi

§ 0

"Kırık bir kalem masanın üzerinde. Yeni yapılan temizliğin eve çöken kokusu... İçimi kaplayan sonsuz bir boşluk, hani elimi atsam düşüp kaybolacağım.
Buruşturulmuş bir sürü kağıt, yeni temizlenen eve gölgesini vuruyor sanki. Kapanan ve günlerce açılmayacak olan kapım…
Sırıtan bir leş gibi seninle anılarımız. Saçlarının kokusundan daha ılık bir rüzgar görmedi şu 21 yıllık ömrüm. Yine de paramparça olmuş yalnızlıklarımı aldın sen uzaklarıma koydun.
Bir oyun oynadık senle sanki.
Bense bu oyunda hep ebelendim.
Şimdi beraber içtiğimiz son kahvenin bardağı duruyor önümde. Dudak izlerini zamanın bile silemeyeceği…
Akşamın korkunç karanlığında elimde içkiyle uyuyakalıyorum.
Bütün düşler senin yanında sönük…
Bir daha asla sabah olmayacak sanki. "

yaşanmamış yaşanmışlık

§ 0

koskocaman hiç gitmediğim biyerde oluşmayan hatıran var diye gitmeyi reddettim.

ah minel aşk

§ 2

"düşmeye çalıştıkça daha da sert çiviliyor gibisin beni vücuduna, çekici kendi kalbine vura vura, bir ritim tutturmuşsun tırmanırken, aksak aksak..."

en büyük cüce

§ 2

"Kulağıma eğilip hayat kekeme bir cücedir dedi. Başta anlamamıştım.Hayat kekeme bir cücedir. Bu değişmez." s.s

ya ne?

§ 0

İçim acıyo.
yuh.

taş

§ 0

"Neydi alıkoyan bir çamuru çamur olarak kalmaktan? Rüzgâr değmiş bir yerlerine dedi bana. Artık değişmiştir. Dokunsan iz bırakmaz belki ama dokunsan çatlayabilir." s.s

"üzerine sevişmek"

27 Ekim 2009 Salı § 3

yeni boyanmış gözlerimde namuslu bir şehvet
bir korkusuzluk aldı utancımı
kıyafetlerimle yatağın kenarına itti
kısık bakan gözlerinin aksın ateşi kasıklarıma
irileşsin gittikçe göz bebeklerin
yaklaşan dudaklarındaki dumanlı arzu
değsin kırmızısı gitmiş dudaklarıma
tenime bulanmış
tenimle ısınmış ellerinin sertleşsin kavrayışları
sol tarafı bırak,orada sana yer yok
sağ göğsüm sadece senin bu gece
heyecanından ısınmış
heyecanından sıklaşmış
heyecanından teklemiş nefesin
gezinsin vücudumda
sol tarafı bırak,orada sana yer yok
vücudum sadece senin bu gece
''yarınımız yok
gecelerimiz çok kısa
sevişmek lazım dört nala''


Discobelle, okadar içime girdiki bu,izinsiz aldımi lütfen kızma. çok güzel,
çok ben.
çok benden.

-N-

ismi de.....

§ 0


"Düşündüklerimi asla tümüyle yaşamadığımı biliyorum ve bu bana değersizliğimi derinden hissettiriyor. " jiyani.

zorla yeşilliğimden koparılmam, ve bunun gerçekten zorla olması. çok zor.


ve ben hala küçük kız çocuğumu istiyorum. benim gibi kırmızı, senin gibi yeşil.


"-ben geldim, aşk.
- hoşgeldin, hep vardın, iyi ki geldin, aşk." bu diyaloğun gerçekleşmesi, o kadar zor mu?
olmamalı, olmasın.

-nı nı nıı, şaka yaptım, burdaydım, saklandım sadece 2 gün. bulama beni istedim ama aslında çok istedim ki bul. hatta ben istedim canım istemedi. - dersen, sarılırım boynuna, yapışır dudaklarım.


ne aptalım, ıyk. hatta Elizaphelia senin aklından zorun mu var kuzum? derseniz bişi de diyemem,
haksızlık olur.


ölüm ne demek? bu mu?
-N-

bir küçücük kız çocuğu bak,

§ 2

Çok üzgünüm, çok sinirliyim, çok "kötü ruh hali sıfatlarının hepsi."

ve bi kızım olsun istiyorum, bu da ilginç.

duruyor orada hala...

-N-

26 Ekim 2009 Pazartesi § 2

Lan eminim ben kendimden. iyi bişi sanırım bu? aa hayatımda iyi bişi varmış haha sevindim.

25 Ekim 2009 Pazar § 0

Nolcaksa olsun artık ya, inan sıkıldım. ıyk.

Sakinliğimi deşmeden.

§ 0

This could be heaven or this could be hell.

which one? show me.

SHOW ME!

kutsa beni.

§ 0

Beni kutsamanı istesem?
çok mu fazla oldu?



I tore the muscle from your chest
Used it to stub out cigarettes
I listened to your screams of pleasure
And I watch the bed sheets turn blood red

always cursed.

§ 2

yok yok pazar günlerinin lanetinin kırıldığına inanmakla ciddi bir aptallık yapmışım. kendi kendine inanıp, kendi kendine gelin güvey olmak. bide akıllandım sanmıştım, nerde o günler.

ha ayrıca cidden "nasılsın?" sorusuna "harikayım! " cevabını veren insanların önünde saygıyla eğilmek istiyorum. Ama ciddi harikalıktan bahsediyorum, öylesine söylenenden değil. Ben hiç söyleyemedimde, merak ediyorum nasıl bi his. öğretmek isteyen parmak kaldırsın.

pazar günlerinden nefret etmekle kalmayıp birde ben lanetliyorum. hadi bakalım, çok pis rest çekerim.

hevesimde kalmadı zaten. eah.

aslında

§ 0

i'm your black magic and your two dollar love.

Kadın.

24 Ekim 2009 Cumartesi § 5

Şimdi size Fund'un yazdığı bi yazıyı aynen buraya kopyalamak istiyorum izniyle. Yani acaip heycan yaptım çünkü resmen bu yazı benim düşündüklerimi ama bi türlü toparlayıp ifade edemediklerimin aynen yazıya dökülmüş hali oha dedim ha:D o derece=) evet işte o yazı;

" regl olmak biz kadınlara doğuştan verilen en büyük ceza... çünkü engel olamıyoruz... gücümüz etkilerini değiştirmeye, azaltmaya, yok etmeye yetmiyor...oturup paşa paşa çekiyoruz...

mesela biriyle yeni çıkmaya başladın, pat regl oluyosun ya... o çocuğun her bir şeyi batıyo sana... diyosun bu ne be gıcık mı ne beni ciddiye mi almıyo kıl mı çapkın mı başka kızlarda mı gözü yok benim bunu hiç gözüm tutmadı...

bunları sen düşünürken öyle iğrenç bakıyosun ki adama o da senden soğuyo zaten... nerde o ilk günlerdeki hülyalı bakışlar nerde bu domuz bakışı... öyle huysuzluklar yapıp öyle triplere giriyosun ki adam en iğrenç halini daha en başında görüyo.. katlanır mı? kaçar tabii...

bi dee mesela efendi adama denk geldin bulaşmıyım da bu günleri atlatalım falan diye düşünüyo diyelim... bulaşmıyo da bi adım geride duruyo ya... onu ilgisizlik olarak algılayıp üzülüp darlanıyosun sonra kendi kendine triplere giriyosun ayrılsak naparım onsuz yaşar mıyım diye... ölçüp tartıyosun sonra yaşayamıycağını düşününce daha çok üzülüyosun kuruyosun da kuruyosun yani...

bu arada regl zamanı iğrenç oluyosun... saçların şekle girmiyo hemen yağlanıyo sivilcelerin çıkıyo öküz gibi şişiyosun patlıycak hale geliyosun falan... ya o 4-5 gün var ya daha çirkin olamazsın yani bu halinden... ben mesela bunların hepsini yaşıyorum, bi dee karnımı içime çekemiyorum bile.. öyle bela bi şişlik... yuvarlanıyomuş gibi hissediyorum kendimi yürürken...
tabi bu durumda huysuz, şişko ve çirkin bi kız oluyosun. hem kendin mutsuz oluyosun hem etrafına mutsuzluk yayıyosun falan...
hani o an sana dayanabilen adam var ya o senin hayatının erkeği...
neyse ya darlandım...keşke erkek olsaydım bi kere sünnet olurdum tamam işte oldu bitti...
şans yok ki..."

bu yazı %5000 doğrudur lütfen o önemle okuyunuz=)

oh rahatladım resmen.
saol Fundcum =)

Every word in your eye is a drop in my mind

§ 4

Ah sevgili...

§ 2

1 haftada duygular, düşünceler değişir mi? delirmemek elde değil.

dibidip

§ 0

Anlayamadığım ama anlamak için can attığım bi dünya içinde yaşamaya başladım son 2 haftadır. Paylaşımcı olma ve anlayış musluğumu sonuna kadar açtım. "En"lerdeyim yani anlıcağın. Olayların içindeymiş gibi gözüktüğümü biliyorum, evet öyleyimde zaten. Ama kendimi bazen 3. bi kişi olarak görüyorum, içteki ben uğraşırken dıştaki ben kendimi izliyorum. Ve sanırım kendime acıyorum. Ama SEN nefret et ama acıma bebeğim=)


Çıkmaz sokağımı çıkar hale getirebilcek biri var mı sesimi duyan?

Rapunzel masalından

§ 0


"Herkes ölür ama herkes gerçekten yaşamaz."

yasak.

21 Ekim 2009 Çarşamba § 3


Tuhaf.

Bu öyle bişey ki resmen elini, kolunu, aklını bağlıyo. Sana yapcak bişi kalmıyo. Oto-kontrol dışı bişi bu.
Olmaması gerek-ti, belki.

O yüzden "yasak elma" o kadar yasak ve o kadar alınası, onun olunası.
Bi o kadarda nefes kesici.
-N-

kö-tü-yüm.

§ 7

Bi kaç gündür bildiğiniz ölüyorum. yani evet ölmek anlık bişidirde işte benimki öyle değil. Öyle bi hasta oldum ki. Anlatılmaz bakılır. - bakılır dedim evet- Nefes alamıyorum, öksürürken ciğerlerimle birlikte ruhumuda ağzımdan çıkarıyorum , üşüyorum, sonra aniden terliyorum, burnumdan sular seller yolunu buluyo, gözlerim ağrıyo, hapşururken öksürüğümde aradan çıkmaya çalışıyo veee bunların hepsini taşıcak acayip travesti kıvamında bi sese sahibim. (-ki ben bu sesle derste şarkı falan söledim) resmen dönme sanıyolar beni konuşunca. dalga konusu oldum, o derece. karantinaya alınmalıymışım.. =)
bide bildiğiniz üzere domuz gribi olayı var Ankara'da, tırsmıyo değilim esasında. gerçi hep diyorum benimki olsa olsa zürafa gribi olur, iyi de olur =)

ya onu geç kendimi gerçekten kötü hissediyorum ben. ciddi problemlerle boğuşuyorum bide bu aralar, hastalığım yetmezmiş gibi. Metabolizmam yardımsız iyileşmekle meşgul, ben sorunlarla. Ne yapmam gerektiğine dair en ufak bir fikrim yok, ya biri beni iyileştirsin ya da sorunlarımı çözsün.

lütfen.

-N-

ungüven, uninan =)

§ 3

Hala aynı fikirdeyim, bence "güven" kelimesi sözlüklerden falan kaldırılmalı. Olmayan bişeyin anlamının olması kadar saçma bişi daha yok, o yüzden. İnanmakta öyle aslında ama onun istisnai durumları var tabi o yüzden sözlüklerden kaldırılmasına gerek yok. Benim burda bahsettiğim bi insanın sözlerine, duygularına inanmak falan.

ben inanıyo muyum?
-yoo.
e güven?
- ı ıh, o da yok.

tekrarlamaya gerek yoktuda olsun.

hadi.

-N-

Breakdown

20 Ekim 2009 Salı § 4

It's alright if you love me, it's alright if you don't.

19 Ekim 2009 Pazartesi § 2

Ağzımın içi parti gibi oluyo. = Acı şalgam içince söylenen söz.

=)))

-N-

severim II

§ 1

Tamam eğlenmicez artık, çok gıcık olcaz.

§ 1

Amuda kalkmış,
dünyayı
seyrediyorum.


iyibokyiyorum.


-N-

severim

18 Ekim 2009 Pazar § 0

Hayır esnemedim sadece sessizce "eyvaaah" dedim.

=)))

Mavi Kuş

17 Ekim 2009 Cumartesi § 2


bir mavi kuş var yüreğimde
çıkmaya can atan.
ama ben ondan güçlüyüm, kal,diyorum ona,
kimsenin seni görmesine izin veremem.

bir mavi kuş var yüreğimde
çıkmaya can atan.
ama viski döküyorum üstüne
sigara dumanına boğuyorum,
fahişeler, barmenler ve
bakkal çırakları hiçbir zaman bilmiyorlar
onun orada olduğunu.

bir mavi kuş var yüreğimde
çıkmaya can atan.
ama ben ondan güçlüyüm,
yat lan aşağı, diyorum ona,
ocağıma incir dikmek mi niyetin?
Avrupa'daki kitap satışlarını sabote etmek mi?

bir mavi kuş var yüreğimde
çıkmaya can atan.
ama zekiyim, sadece geceleri izin veriyorum çıkmasına,
herkes yattıktan sonra.
"orada olduğunu biliyorum" derim ona,
" kederlenme artık".
sonra yerine koyarım yine
ama hafifçe öter
tamamen ölmesine de izin vermiyorum
ve birlikte uyuyoruz
gizli antlaşmamızla
ve insanı ağlatacak kadar güzel,
ama ben ağlamam,
ya siz?

Charles Bukowski


Ya sen?

§ 3

Kaybettiklerim boyumu aşıcak diyedir korkum.

§ 2

"Vakfıkebir Köy Tipi Yoğurdu" yazısını " Vakfıkebir Köy Yoğurdu Tribi" şeklinde okuyan, biri 1 numara diğeri 0,75 numara olan gözlere sahibim. mutluyum.

Sick of-

§ 0

Another day another drama!!!


hırr!!!!!

-N-

Automatic lover.

§ 0

See me
Feel me
Hear me
Love me
Touch me
.


Can you feel me?


-N-

pam ela ela ela ela e e e ...

§ 0

Pamela'nın sesi, Pamela'nın oynadığı reklamlar içimi karartıyo, kasvet falan bişiler veriyo bana. Aslında nötrüm kendisine karşı ama nedese öyle olduğunu farkettim şu son reklamıyla. O aracı oldu yani, daha sonra derinlemesine düşündümde evet, gerçekten öncesinde de böyle içim daralmış zamanında kadının sesi yüzünden.

yani böyle saçma bi post attığım içinde kendimden iğrenmiyo muyum?
tabiki iğrenmek kelimesi ağır olduda, bi 2,5 dakikalığına kendimden soğudum sanırım.

bukadar.

-N-

Mim Vol 456789

16 Ekim 2009 Cuma § 7

Güzel Lolla'm bana mim şeetmiş=) onu kırmam ben kırmaaam, hemen de yaparım=) bakalım bakalım;

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ismi :
Papatya - sure!-
Gelincik =) ! e öyle.
Kır çiçekisileri bide, güzeller.
Boru Otu. =)

2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz :
Deniz yada okyanus kenarı olan güzel biyere yerleşsem mutlu olurum ben bak. - okyanus kenarı yannız ha iyi dimi :)-
Şifreli ışınlanmayla hem mekan hem boyut değiştirebilme.
Artık kendi paramı kazanıyım bide ama çokça :D

3. En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz :
Sevmediğim,
-Çok kararsız oluşumdan tiksiniyorum mesela ben.
-Saflığım tutunca ciddi manada saf olabiliyorum o da fena. ama fazla olmuyo en azından o tutma kısmısı.
-Zamanı düzgün kullanamadığımı farkettim bu aralar, onu da sevmedim canım.

Sevdiğim,
-Ben varya ben nerde nasıl davranmam gerektiğini iyi biliyorum, evet evet.
-Romayı ben yaktım.
-Napmam gerektiğini bilip, yapmıyorum. iyi oluyo.

4. Gıcık olduğunuz 3 hareket :
Yanlış anlama meyili. bu biiiiir.
Ha bide böyle yapmacık yapmacık vıyk vıyk ortalarda dolanmalar varya, hah o işte. ona da gıcığım ben, ikiiii.
bida da davosa gelmem.

5. Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay :
Yıkılmadım ayaktayım tribine girerim kolayca, hop girdim! =) onu geçtim aklıma cidden gelmiyo, gelince yazarım.

Undefinable'm
Bug'um
Clementine
Lola'm
Mrs. Baros
Luna'm
Ixir'e
Prometheus'a


mim ellerinizden öper=) sonrada ben öperim =)

-N-



§ 1

Ben istiyorum ama canım istemiyo.

severim canımı severim.

:)))



-N-

15 Ekim 2009 Perşembe § 5

-Çimlere basmayın!
-Niye?!
-Filler basıcak.

dancing through the fire..

14 Ekim 2009 Çarşamba § 8

Bu aralar tamamen yönümü şaşırmış durumdayım, yolu da bulamıyorum. Neye inansam fos çıkıyo, her taşın altı gedik. Ben böyle şehri falan değil, bildiğin direk evreni terketmek istiyorum. Başka bi boyuta geçsem mesela. Her şey bi anda güzelleşip bi anda bozulmak zorunda mı? Bozulmaktan kastım direk bildiğin boka batmak.
Elimden her şey bir bir kayıp gidiyo, dibi şimdiden gördüm. Süreci yaşamak kaldı.

You do something to me, something deep inside..

-N-

Redgreen

§ 1

"Artık tabiki biliyorum yeşil olmadığımızı."


:))))

-N-

eah.

§ 6

Beynimi yoranın beynine zorlarım.

13 Ekim 2009 Salı § 4

A: Sarı saçlarındaki ışığın gözlerimi kamaştırmakta her daim.
B: Gözlerini kamaştıran saçlarım mıdır sadece?

bildiğin bi diyalog bu, hayır gerçek hayattan. tecrübe ettim =) ama yeni değil, o ayrı. Oldu 3 ay falan. neyse zaten bunu yazmışım ben bloga, okurken hoşuma gitti tekrar yazim dedim. iyi mi ettim?

sevdim ben. duyduğumda daha çok sevmiştim=) ingiliz edebiyatı gibi vesselam.

-N-

Algıda Seç-

12 Ekim 2009 Pazartesi § 2

Eve giderken, otobüsün camındaki "ACİL ÇIKIŞ - Tehlike anında camı kırınız." yazısına tam tamına 1,5 dakika boyunca gözümü kırpmadan, amaçsızca ve bilinçsizce bakmam ve ancak 90 saniyenin sonunda ne yazdığını okuyup, anlamam gerçekten tuhaf, çokça.

Napmalı, napmalı?

-N-

kelimesevmemece

11 Ekim 2009 Pazar § 3

"Portföy" kelimesini sevmiyormuşum, onu farkettim. iyi mi oldu bilemedim.

-N-

la si do.

§ 0

içinize işlesin güzelliğin notaları.

yeni dünya VI

§ 0

"neden hissetmem gerektiği gibi hissetmiyorum?
hissetmeliyim.
bi kez yanıldım.yeniden olmamalı.
parmağımdaki dikeni çıkar. O bi ağaç gibi. beni koruyor. Gölgesinde yatıyorum.
Kalbimi duymazdan gelebilirmiyim?
Ne istiyorsun? İstemediğimi mi?
kutsal güneş,sana teşekkür borçluyum. Sen ki; ağaçlara ve tepelere can verirsin. Nehirler senin sayende akar. Herşey senden.
Artık sevgin benim gözlerimde, bana yol göster. Yürürken elimden tut. Bana alçakgönüllü bi kalp ver."

yeni dünya V

§ 0

"Bir ağacın dalları kırılsa bile, büyümeye devam eder.
ışığa doğru."


saatler geçti ama bi tek kelime bile konuşmadı.

kimsin sen? ne hayal ediyorsun?
her şeyi birbirine bağlıyor. ona uzun zaman önce adını bile bilmeden aşık oldum.

yeni dünya IV

§ 1

kız: beğendiğin gibimiyim? (gözleri.. )
adam: ben olarak tanıdığın adam geçmişte kaldı. hiç olduğuma inandığın adam olmadım.
kız: (ne diyor?) gel nehir kıyısında oturalım. (anlamı ne?) seni yeniden görene kadar uyumıcam. gözlerime bak, sende kötülük yok, ben sana aidim. (biliyorum. nerdeyim ben.)


sen beni bırakıp gittin. içimdeki tanrıyı öldürdün.

dünyanın neden renkleri var?

yeni dünya III

§ 0

"Bu adam kim, yanlış. Her şey çok güzel.
Şimdi bırak kaybolayım, doğru.
içimden akıyorsun, bir nehir gibi.
gel beni izle."

yeni dünya II

§ 0

"Vicdan bir baş belasıdır, bir sinek, bir köpek.
Vicdanının olmadığını biliosan senin için bi sorun yoktur."

yeni dünya.

§ 0

"Tanrım sana sırtımı döndüm. Bu günahkarın ölmesini istemedim ve senden uzaklaştım, senin sesine kulak vermedim. lütfen bizi yalnız bırakma."

güzelrepikleriseverim.

Twitter; reklamın iyisi kötüsü olmaaağz.

10 Ekim 2009 Cumartesi § 4

Twitter açtım ben, haberiniz ola=) iyi mi yaptım kötümü bilmiyoğrum ama bakıciz. Öyle bi sıkıntıdan hevese mahal verdim falan. Bi bakasınız varsa bakın bakalım. =) - evet bakmak fiilini 3 çekimli halde kullandım, farkındayım. -

na şurası işte ;
http://twitter.com/Elizaphelia

şimdiden hoşgeldin, hoşgeldim o vakit.

-N-

peynirden ev yapıcam. cheese cake gibi lan.

§ 2

Kemal Sunal'ın bi filmi var ismi "Garip" . İşte bi yerinde filmin Kemal Sunal ile küçük kız Fatoş bakkala giriyolar, bakkalcıyı kandırıyolar hede hödö vs.

O kısımda Fatoş'un bi peynir yiyişi varki, nasıl canım çekti sanki peynire susadığımı falan hissettim, ulan böyle peynirden hazinem olsunda hepsini yesem falan diye düşündüm bi an, o derece yani ama bi an.
bi de ben peyniri çok severim, belki ondan böyle bi etki yaptı bende. kimbilirolm.

lafla peynir gemisi yürümesse ben o gemiyi de yerim.

obsesifler

§ 0

D ve N kişisi: Nabeeeğr?
T kişisi: Hapşurucam.


sen bizi güldürdün Allahta seni güldürsün lan.
=)))

-N-

-D-

§ 0

hatmeyıl deyıl cimeyıl bebeyim taağm mıığ?

- o şekil okunululululur-

ehihe kadınım! =))) yerim ulan!
dn*


-N-

hımm, doğru lan.

§ 3

Sesinizi teypte ilk kez dinlediginizde... ya da kendinizi ilk kez videoda gördüğünüz zaman, söylediginizi hatırlıyor musunuz? benim sesim böyle değil! ben böyle davranmıyorum! ama arkadaşlarınız şöyle der; "evet , senin sesin böyle , sen böyle davranıyorsun. "

Yaşamın aynası için de bu böyle. Aynada gördüğumüz herşey hoşumuza gitmeyebilir, fakat aynaya bakıp kendimizle ilgili herşeyi kabul edene kadar, istediğimiz hiçbir değişikliği gerçekleştiremeyiz...

Diğerleri hakkındaki acımasız eleştirilerimiz belki de kendimiz hakkında kabul etmemiz gerekenlerdir. Diğerlerine verdiğimiz tüm öğütlerin sonunda gideceği tek bir yer vardır.. kendimiz ! ve gerçekten değiştirebileceğimiz tek kişi kendimiz olduğu için, öğütlerimizi gerçekten kullanabilecek olan tek kişi de biziz.

Peter Mcwilliams

Yesterday Once More

§ 5

DÜN ULAN!!!
Evet evet evet dün dün dün dün!!!!! Hayatımda çok fazla eğlendiğim nadir gecelerden birini yaşadım sanıyorum.
Rembetiko'daydık. Undefinable'm kadınımla çok çok çok güzel vakit geçirdik. Çalan grup enfesti. Daha fazla açmıcam konuyu,içim gidiyo olm kolaymı bünye alışkın değil. Herneyse 12 buçuk 1 gibi ordan çıktık bizi eve bıraktılar, tabiki kadınımın evinde kaldım ben =))) Saat 4'e kadarda uyuyamadık tabiki bık bık bık kritik yaptık gecenin =) sonrada ben döndüm totoyu hadi uyuyalım lan şeklinde ve uyuduk ama feci bi baş ağrısı çektim o kötü kısmıydı gecenin.
Ulan bide biseksuel doğum günü kızının tacizine maruz kaldım! Gecenin bitimine yakın işte pasta getirdi bize ve manyak karı beni dudağımdan öpmeye çalıştı beee! yarısını kurtardım dudaklarımın ama yarısı gitti hay sıçim hazırlıksız yakalandım aklıma bile gelmedi hatunun biseksuel olduğu meğer zaten öyleymiş! parti boyunca bi onla bi bunlaydı zaten, ey giiidiiiiiğ! tramvatik bi durum yaşıyorum şuan, umarım atlatıcam. Hatun benimle one-night-stand yaşamak istediyse benim problemim diiiğiil bu, dikkat çekiorum olm hem hemcinsimden hem karşıcinsten, ee naparsın haha :D

Hı.

aha böylede zınk diye bitiririm yazıyı hah.

-N-

fake smile

§ 0

Bence şimdi yapmacık, sahte gülümsemeler için tam zamanı.
Kağm öğn o zaman bebeyim;) ben hep hazırım yani =)

*yabancılaşmanın boyutu nedir?* = bunu da tartışalım bi ara, merak ediyorum fikirleri.

No fun if you are a cheap and nasty fake,
fake
fake
fake
fake
fake
;)

-N-

stres atma yerisi

9 Ekim 2009 Cuma § 2

Undefinable'mle ne konuşuyoruz lan orda?








Ev gibi, değil gibi de.. Tamamen stresimi attığım biyer.
ama kadınımın mutlu olmadığı yerde ben hiç olmam. gitmemde. eah. başka yer mi yok sanki?!
bu arada;
ego problemleri kötüdür.



-N-



8 Ekim 2009 Perşembe § 0

"I don't know you
but I want you."

tanımak için zaman verilmez ya, öğrenmek için yeniden,
fırtınadan çıkan bi sandalı tamir için uğraşılmazda çöplüğe atılır ya bi zamanlar sevdiğin o sandal, tekrar yüzmesi için emek verilmez ya, suyun üzerinde bile durmayı unutmasına şaşırılırda bi oyukta o açar ya üzerinde...

ne basit dimi? bunları herkes yapar. kaç.
güçlü gibi görünmek ne kolay.
görün o zaman!

-N-

elbette.

§ 4

İnterneti bazen seviyorum. Ulan dayanamayıp o iğrenç salya sümük halimle yazdım ve gitmedi yazdıklarım. Oh lan! iyiki gitmedi. iyice kuyruğu kıstırmış bi halde gözükcektim. ha hayır öyle olmadığımdan mı oha nediorum!
sonuçta yazdıklarım gitmedi bana geri geldi ve çokta iyi oldu, bazen sevmek lazım interneti.
ben bi ilk öğünümü alim, sonra hazırlanim falan. e malum ders var. kafamı dağıtıo dersler benim. negzel diğğ miğğğğğğ.
rezilliğe bak, derslere hayatımın güzel kısmısını ayırmaya başladım. o kadar ümitsiz bi vakkayım esasen.
lan güzel olan bişey anlatın bana ya da gösterin. Yoksa cidden inanmıcam.Neye? bilmem. Aşka falan olabilir. arabeskleştim, farkındayım.

elbette deliyim, ve şizofren olmama ramak.
paranoyak?
elbette.

-N-

mim

§ 0

Tam da diodumki mimlere noldu, öldülermidir nedir diyeee Mrs. Baros beni mimlemiş =)) cidden sevindim de karma ilk kez beni duydu sanırım. başka zamanlarda duysa ne iyi olur ne iyi..
mim şöle;10 yıl sonra kendinizi nerede, nasıl, kiminle görmek istiyorsunuz ? Hayaliniz nedir ?

Bakalım bakalım..
10 sene sonra 31 yaşında olucaz, oha! - ben hep 21 kalsam olmazmı lan-
o yaşta napılırki :/ =)
kendimiii dünyaturunda, çok fit, acaip taş, bilgili, paralı ve kim olduğunu bilmediğim kırmızıdericeketliadamla görsem iyi olur.
Arada sırada mesleğimide icra ederim lan olmaz öle okadar okuduk dimi:D
aman bilmiyorum ya çok moralim bozuk değiştiririm ben bu yazdıklarımı, kötümserim acaip şu dakikalarda=)

mim gitsin gitsin,
undefinable'm
bug
ay kopuğu
lola'm
luna'ma gitsin.

ya aklıma gelmio başkalarıda yapsın istiorum ben aslında ama unuttum şimdi:/ ağlıcam lan galiba. anaa yatıcam ben hadi.

-N-

§ 0

Üzülmek tuhaf bi his. Çok tuhaf.

The Hill...

§ 2

Walking up the hill tonight
And you have closed your eyes
I wish I didn't have to make all those mistakes and be wise
Please try to be patient and know that I'm still learning
I'm sorry that you have to see the strength inside me burning
Where are you my angel now
Don't you see me crying?
And I know that you can't do it all But you can't say I'm not trying..
I'm on my knees in front of him
but he doesn't seem to see me
But all his troubles on his mind
He's looking right through me
And I'm letting myself down beside this fire in you and I wish that you could see that I have my troubles too..
Looking at you sleeping I'm with the man I love
I'm sitting here weeping while the hours pass so slow
And I know that in the morning I'll have to let you go
And you'll be just a man once I used to know
And for these past few days someone I don't recognize
This isn't all my fault when will you realize?
Looking at you leaving, I'm looking for a sign..

ama ama

7 Ekim 2009 Çarşamba § 0

- Is she yours?
- Yes, she is mine.

not anymore?

Ben bende değil

§ 0

Ben bende değil, sende de hem sen, hem ben,
Ben hem benimim, hem de senin, sen de benim,
Bir öyle garip hale bugün geldim ki
Sen benmisin, bilmiyorum, ben mi senim.

Mevlana..

sinirpatlaması ardından patlatması!

§ 4

Hırrrrr!!!!
Çok sinirliyim.

Özüne de sözüne de sıçim senin. Yine sıçim.
hırrr!

ilişkisiyokdurumunageçiş.şşöööylleeeee evire çevire dövsem? daha iyi dönersin özüne. iyi olur yani.
ulan!

-N-

lojistikte son nokta! ahua=)

§ 1

Akkoç Logistics!
Nasıl bi organizasyondur bu ya?! Adamlar nasıl bi hırsla geliştirmişlerse kendilerini, taşımacılık ve nakliyat sanırım hiç bu kadar istekle yapılmıyodur.
lan hangi ile gittimse karşıma çıktılar be! Yuh dedim artık. Bu şirketin heryerde eli, kolu, gözü var ben söyleyim.
LAAAN! Yoksa Akkoç Logistics bizi mi gözetliyo?


A-ha! Websiteleri bilem var. Na şurda.

E ne diyelim, kolay gele Akkoç Logistics. Yolların hakimisiniz anladım bunu evet. Kamyon yazıları halt etmiş ulan.

bu da o nalet tırmıdır nedir o taşıyan araçları işte, heryerde gözüme gözüme giriyo, bi günümde seni görmeden geçsin, şaşırt beni.

bu kadar hırs iyi deil bak. Ama tamam ya, helal olsun lan!! ahah:D:D


-N-

kurabiye lan!

§ 6


Ben bunu bilir bunu yerim. Olm süper lan!!! Hepten yiyorum da bi paylaşmam gerek artık dedim, sevgim ve doyumsuzluğum o derece taştı artık yani.
hanımellersenisaraylardayaşatıcam.
Şşş, twitterı olanlar parmak kaldırsın bi, açsam mı ben de? bilemedim. elime mum dikin lan nolur =))
-N-

§ 1

"........
güveye benzer bir şey oldu suskunluğun
..... "

K.İ

slow down

6 Ekim 2009 Salı § 2

Bizim okulda bi kız var, çok salak. Hep aynı şekilde oturup - tek başına-, etrafına anlayamadığımız bi triplerle bakışlar atıyo. Ayağında 10 cm topuklu, yüzünde 67 cm kalınlıkta makyaj hede hödö. Resmini çektik çaktırmadan ama güzel çıktı mal:D fotojenik olduunu düşünüyoruz. Buraya koyucaktım ama vazgeçtim e sonuçta onunda hakları var istemez büyük ihtimalle =) durup dururken saçmalığa mahal vermeye gerek yok.
ama çok ciddiyim, gerçekten kız çok salak.ve MAL.
gerçekten.

****
bi kız daha var bizim okulda. O kıza hastayız, hayranız. çok yakışıklı bi hatun. evet yakışıklı. ulan ah! :D:D:D:D

**
Drama dersine bayıldım! Young Learners dersine de hastayız! oh .. Hepimiiğz bireeeğr Drama Leader olmalıyııığğz, kardeşleriiiğm! =))

"Çocuğun kafasında kaotik durumlar yaratma!"
peki=))

-N-

endless

§ 0

Bana gölgem kadar yakın, hiç tanımadığım bi yabancı kadar uzaksın. Hiç bi yabancı bu kadar içimde olmamıştı.
Yağlı boyalarla boyansın bedenim, belirli belirsiz şekiller çizilsin üzerime. En bilindik ama en akla hayale sığmıcak figürlerle donatılsın tenim.. 7 rengi taşıyan fırçayı tutan el senin elin olsun, dünyanın kaplandığı renkler kadar en ana 7 renkle şenlensin vücudum. Gece kadar siyah, Gökkuşağı kadar parlak..



hediyeme bayıldım ben=))

-N-

§ 3

"He ruined my life.
He ruined my life ten times."

Wicked Game

§ 2

I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you

What a wicked game you play
To make me feel this way ?!

??

Nobody loves no one.

§ 1

Saniyeler önce bi yazı okudum ve bu kadar doğru olduğuna inanamadım. İznini almak isterim ama nasıl ulaşacağımı bilmiyorum o yüzden diyorum ki;
Şuraya bi tıklatında yazıya bi bakın, bi okuyun. Arif çok güzel anlatmışsın, ellerine sağlık. Bence yazmaya devam et, yani 2008de yazmışsın en son. Başka bi blogun varsa söyle de yapışalım =) ya dayanamıcam alıntılar yapmak istiyorum yazısından ;

" Hem de size bütün problemlerinizi taşıyabilecek bir çift omuzu bile bile, seve seve vermek isteyen birini kırarak, uzaklaştırarak..."

"Size açık kart oynayanlardır hep kaybedenler, blöf yapanlara kayar gönül -"

"Belki de orada noktayı koyarsınız ya da en azından noktalı virgülünüzü."

"Yazık ederler, yazık... Nankördür insanlar, bazen kendileri bile farketmeseler de..."

bence ben artık ölmeliyim, e geldi artık zamanı. Trafik kazasına hayır demezdim. Olay yerinde huzurla can verdi şeklinde bi ifadeyle ama. Ben de ciddi bi problem var, ve ben bunu bulamıyorum. Bulamıcam bunu da biliyorum, bildiğim içinde artık gitmeliyim.

Words fall through me
And always fool me
And I can't react.

-N-

delircem sanırım

§ 0

Çocuklar sevgililikten ne anlar, iyi seçersiniz bundan sonra.
Ses edildi de ne oldu?!

müzikle uyuyup kulaklık bozmak iyidir.

-N-

§ 1

Güven?
kime? o nedemek?

asla!

ThomYorke'danhop!

5 Ekim 2009 Pazartesi § 3

Who wants to be my lapdog?!

whoa! =)

"düşünce migreni" diye bi sözcük öbeği ürettim az evvel, yorum yazarken=) iyide oldu lan. bu konuyu açarız başka bir postta.

e hadi ozaman, adios!

-N-

cursedsunday vol II

4 Ekim 2009 Pazar § 2

Başağrımbeniesiraldı.Bence ben artık gitmeliyim.

cursedsunday

§ 5

Pazar günlerinden hoşlanmıyorum, pazar günü falan mı ölcem nedir, baya bi kötü hisler besliyorum bu güne karşı hacı.

pehh..

-N-

akmış ter damlaları

3 Ekim 2009 Cumartesi § 4

"çağırıyorsun günaha
sen şeytan mısın?"

sevdim.

evetevet

2 Ekim 2009 Cuma § 0

Yeni bi reklam çıkmış, araba reklamı; Megan.
bıkbıkbık bişiler soruyo satıcı işte yok yiğenleriniz var her haftasonu size gelio oyuncaklarıyla? adam yoo şeklinde cevap veriyo falan, herneyse. En sonunda satıcı " sizin bu arabaya ihtiyacınız var mı?" diye soruyo, adam da " yoo, ama istiyorum." diyo.
Dış ses devreye giriyo o esnada, bazı şeylere illa ihtiyacımızın olması gerekmez, sadece beğendiğimiz için de isteyebiliriz gibi bişey diyo ya, ha işte ben ona bittim. ne doğru.
he evet buydu diyeceğim şey, noldu olmadı mı?
bensevdimcanım.

yoo,amaistiyorum.

-N-

ashfire

§ 7




"seni öptüğüm zaman uçusan sarı yaprakları ve nefes alırken burnumuzdan çıkan buharı görüyorum
sonbahar
ve yananarak dönen yaprakları görüyorum
kasırgaları görüyorum
bulutların şuursuzca çarptığını görüyorum
ateşteki çekiciliği görüyorum
sonbahardaki yaz'ı görüyorum sana baktıkça..
bunca güzel şeyleri sadece senleyken yaşayabiliceğimi biliyorum"

pardon the way that i stare

§ 0

Ne hissetmem gerektiğini bilsem iyi olurdu.

Ya da biri bana söylese??
Ama bu işler bu şekilde olmuyodu dimi? .. di mi? Ne düşünüosak oydu falan, e hani? bende bi sorun var sanıyorum.

bide ne alaka şimdi ama kahve içerken böyle bardağın ağzından aşşa doğru inen kahve damlalarının oluşturduğu kirliymiş gibi olan görüntüyü ben seviyorum, sempatik bence.

! :)
-N-

panterolla

1 Ekim 2009 Perşembe § 3













Bu kadar güzel ve asil bir siyah kedi daha gördüğümü hiç sanmıyorum. Hemde sizin deyiminizle "sokak kedisi". Ayrılamadım yanından resmen. Panter gibi bişidi olm. Simsiyah tüyleri acaip sağlıklı ve gürdü, hareketleri, yürüyüşü falan. çüş asillik. bide bi ağırlığı var sanırım kedi aleminde. nerden anladım? şöyle ki, ben onu severken ( tabi aheste aheste yanıma geldi) diğer kediler hiç yaklaşamadı bile öyle beklediler onun gitmesini. Sonra bu asillik benim sevmelerimden sıkılınca yine aheste aheste gitti yere uzandı, döndü, durdu falan ( resimlerde var) , diğer kediler yanıma geldi:) tabi bu siyahlık hiç tınladımı? hayır. öğhh..
bence o kedi falan deil, içinde başka bişi var. reankarnasyonbokusundan olan bişimiki =P
of saçmaladım, farkettim. Lan benim olsun be! yine Earth derim ben ona. =)
siyahEarth.
-N-

kupkup

§ 8


Kedili kupa bulduuum bayıldım ayıldım bi da bayıldım ve aldım:))) daha güzellerinide bulmak ümidiyle efenim huzurunuzdan şimdilik ayrılırım. - daha güzelleri hepimizin ola inşallaaaah-
odak bardak olsun diye. =P

bide nestle nesfitin yanında light süt hediye imiş. Onuda kaçırmam.

baklava ve turşu güzel ikili, birlikte tüketiniz. tecrübelerime dayanarak söylüyorum bunu ben.

-ısırma efekti-

§ 0

Acı bazen iyidir. Ama bazen.
Acıyı verenede bağlı tebiğkiğ.


-N-

I just need my number and location.

§ 1


Utanç değil o, başka bişey.
Anlayan azdır tabi. Mesela Earth, mesela Undefinable, mesela V , mesela mesela işte.

Utanç olmadığını ben de yeni anladım, ama zaten biliyormuşum.

e iyi bari.
-N-