10 Ocak 2011 Pazartesi § 0

İnsanları sevmemem benim de insan olmadığım anlamına malesef ki gelmez. Fuck'em all. -söv-

ağlamayı zayıflık olarak görenlerin aklı yok galiba, olayın fizyolojik bir rahatlama olduğunun farkında değiller. aslında depresyondayken falan bence hiç yataktan çıkılmamalı. yatıp tv izleyip, çikolata-cips gibi aşırı kilo aldırıcı şeyler yiyip ağlamak en güzeli bence bu aralar. her şeyden şikayet eder oldum ya da her şey bu sene şikayet edilecek halde. -yönlendirme yap- manyak gibi ağlayıp bunları anlatıcak kimsemin olmaması ne saçma. ya abi tabiki de biliyoruz bunların geçici olduğunu, hayır yani salak değiliz. ama geçip geçmeyeceği şuan önemli değil, şuan bana hissettirdiği şey -ağzıma sıçan- bu ve ben de bundan hoşlanmıyorum. aklımdaki sebepler bile basit olabilir, benim ağzıma sıçıyo mu sıçıyo. neyse babam kestane şekeri almışta azcık şooldum.

anneme gittim bugün böle ağlıyorum ama şey yani hani ses çıkarmıyorum ki daha masum görsün beni de sorsun noldu diye ben de anlatırken içimi boşaltıyım ağlamaktan diye düşünüyorum falan. böyle bi garip tripler, hallenmeler işte.-ağlarsa anam ağlar mentalitesi- ama kadın yüzüme bakmadı, kızgın bana şeyden dolayı ben çok öksürüyorum bu aralar ama yani öhe öhe öksürmesi değil bildiğin baya gök gürültüsü efendime söyleyim deprem sesi zöööö diye bir öksürme nöbetleri hakim bende. Annem de sanıyoki sigaradan. Lan tamam belki vardır bi etkisi ama ben bildiğin grip geçirdim ağzım burnum tıkandı ve annem o ana tanık olamadı çünkü stajım vardı evde kalmadım akşamları geç geldim o uyuyodu göremedi o süreci, şimdide sadece öksürüğüm kaldı vs vs  nerden geldim buraya ha şey ya işte annemede hömküremedim içimde kaldımı şimdi bunlar kaldı tabi kalmadı değil. dertlerkederler.

hmm gideyim de biraz daha kestane şekeri yiyeyim, ne kadar da süperim.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta