5 Şubat 2011 Cumartesi § 4

Öğrenim hayatımın galiba sonuna yaklaştım. Çok tuhaf gelmekle birlikte hem sevindirici hem üzücü. Gerçi muhtemelen bir süre idrak edemeyip öğrenci taklidi yapmaya devam ederim.
Neyse son harcı yatırmak iyi bişey de öğrenim kredisini ödemeye başlayınca ağzımıza sıçılcak gibi zaar.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “ ”

  • Ayşegül says:

    Bi süre kendini hiçbiyere ait hissetmiyosun. Şaşkın, apışık.. Sürüden kaçmış inatçı keçi gibi geziyosun ortalıkta şuursuzda.
    Ama geçiyo..
    Yani ne biliyim, geçiyodur heralde.
    Benim daha geçmedi :)
    Geçen yaz mezun oldum.

  • Maşallah:D Benim de sürer galiba uzunca süre ya.. üzücü galiba=/

  • Luna says:

    off nasıl da sancılıydı işsiz geçen tüm o yaz ve sonrasındaki dönem... Hayatımda hiç bu kadar amaçsız hissetmemiştim kendimi. Düşünsene yapacak hiç ama hiç bir şeyin yok, iş sahibi olmak için de tonla torpil gerekiyor özel okullara ve benzeri sektörlere, kpssyi kazanamamış oluyorsun tabi bu arada falan... Amaan anlattıkça tekrar sıkıldım. Mezun olma bence :D

  • :D teşekkürler Lunam:D