Degismezlilik.

29 Ekim 2012 Pazartesi § 0

Biliyor musunuz, bilmiyorum ama www.futureme.org diye hos bir site var. VARMIS daha dogrusu. Unutmusum ben. Bu siteden kendinize 40 yil sonrasina ya da 1 sene sonrasina yani istediginiz kadar zaman sonrasina mail atabiliyorsunuz. Ben de gecen sene kendime 23 ekim 2012 icin mail yazmisim da gondermisim. Dolmusta gidiyordum, mail geldi. Bir baktim kimden olsun, baya baya kendimden.

Abi nasil sacmalamisim nasil. 1 sene oncesi bile olsa, baya ergenus gibi yazmisim. 23 yasindan bahsediyorum. Baya biseyler yazmisim yazmisim ama en acisi da gecen sene o gunden bu gune tek bir sey bile degismemis olmasi. Her sey mi ayni olur ya. Bir arpa boyu yol alamamisim hayatimin hic bir tarafinda hemde.

Nasil acidim kendime. Nasil da yazikliyim dedim ya. Bide sonuna komikli olsun diye " Severim seni bilirsin ehehehbjkxsbx" gibi bisiyler kondurmusum.
Siz de bi bakin o siteye derim, hos oluyür.

O zaman optum, bye.

What's this?

You are currently reading Degismezlilik. at Radioactive Lullabies.

meta