5 Mayıs 2010 Çarşamba § 0

Zor herşey ya. Kolay hiç bişey yok. Kendin olmak için ne kadar dirensende zor. Kendini güç bela en huzurlu yere atsanda olmuyo,izin verilmiyo. Bi bakmışsın nerdesin? Kapının hemen arka tarafında. Dışında. Aslında hep ordaydın ki. Bi ara kapı deliğinden bakarken sandın ki içerdesin. Değildin işte. İçerinin görüntüsü seni öyle bi çektiki içine sandın ki o seni isteyerek kapsadı. Yok böyle şeyler. Sen kendin kapsatıyosun kendini. Olmuyo tabiki, olur mu hiç. Yok dedim ya böyle şeyler. Yasak işte.Bazılarına bahşedilmiş sadece. Ben hiç olamıcam o "özel" kişilerden. Ne lazım öyle olmak için onu da ben bi türlü öğrenemedim. Kapı öyle büyük, öyle güzel ki zaten onu görür görmez eriyorum ben. Çayımı içiyorum. Düşünüyorum.

Nefes almaya devam et.. 10..9..8..7.. Ben iyiyim. Ben çok iyiyim.. Ben iyi biriyim.. 6..5..4..3..2..1..Sadece uyuyamıyorum..


"bir kac saat once ölmüs olabilirdim..ne garip..daha dogrusu, garip olan o durum degil, su anki durumum..
kafamda donup durdurdugum sorunlar ve sesleri ile uyurgezerken, bir araba ve aci fren sesiyle uyaniverdim..son gordugum sey arabanin markasi, son duyduklarim da o boktan sesler olacakti..olmadi..hic birsey olmamis gibi yoluma devam ettim..oluyordum ulen diye feryat figan edemedim..ama etmeyi isterdim..kendime kizdim ama olumumun sorun olacagi kisileri dusunerek bunu yaptim..halbuki tam gencligimin baharinda diyerek kendime sinirlenmek isterdim..
simdi hayat cok kisa, hic birseyi dert etmemek lazim vs. vs. benzeri birseylerle bu yaziyi sonlandirmam gerekiyor degil mi..sonuc boyle baglanmali..lakin dusuncelerimde zerre kadar kipirdama, degisiklik olmadi..o sorunlar ve sesleri oldugu yerde donup durmaktalar hala..hala ne yapsam da bu cikmazdan kurtulsam diyorum..cunku bu hayat sadece bana ait degil..bana bagimli, benimle yollari kesisen, secimlerimin en az beni etkiledigi kadar onlari da etkiledigi insanlar var..olumun bile bir baskasi icin olmali veya hala zamani var..bu yuzden hic birseyi dert etmeye degmez diyemiyorum..oyle olduguna da inanmiyorum..hayat kisa, hayat beklenmedik, planlanmadik birsey de..asil ne yaparsan yap bok yoluna gidiyorsun sonunda..hayat bu yuzden aci.."

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta