madde madde bokoz

6 Aralık 2009 Pazar § 0

  • Bir insanın morali bozukken ders çalışabilmesi ne kadar imkanlı?
  • biskrem bi'stik cidden güzel icat, afferim, bi bi'stik versem? derseniz daha inandırıcı ve ikna edici olabilir. Ama çok çabuk bitiyo, o kötü. çabuk biten çubuk. çabukçubuk. fiil oldu.
  • "Gördüğüne değil duyduğuna inandığın için, kötü olduğuna inandığın insanların hayatın boyunca karşılaşabileceğin en iyi insanlar olması" sözüne katıldım. Önyargı tamamen bullshit. bul şit.
  • şu biskrem bi'stik kutularından 2 adet paket çıkıyo, yinede yetmez. -2 adet paket kötü bi sözcük öbeee oldu, farkettim.-
  • ben gerçekten ziyadesiyle yanlış anlaşılan bir insanım, napsam ne etsem yine yanlış anlaşılıyorum. tipimde mi var bi bozukluk anlam veremiyorum. ya da direk DNA lar bozuk.
  • Bu aralar resmen cahilim. Flashforward izleyemiyorum, Heroes tamamen bitti ve more..
  • üstüneüstlük hala ders çalışamıyorum. ihtiyacım olan şey belli. bel li. özledim.
  • bide ben hiç boyoz yemedim. cidden.
  • adios.
  • .

What's this?

You are currently reading madde madde bokoz at Radioactive Lullabies.

meta