24 Ocak 2010 Pazar § 0

Kendini ifade edememek, sürekli yanlış anlaşılmak, bide bunun riski. wuuuu aman tanrım. fecahat. gerçekten büyük korkularımdan biri bunlar. ikisi işte be.aman.

lan bak, ben gerçekten iyi bir insancağızım, aklımda tek bi kötü olay varsa nolim.
nolim?
şimdi neden kendi reklamımı yaptım bilemedim, ah neyse.

saçımı boyatamadım hala, çatlıcam. saç konusunda aklımda bisürü tilki dönüyo bu aralar. kahkül kestirsem mii, şekil mi verdirseem, rengiylemi oynasaam? allahım nolur hemen 7 şubat olsun dinimiz amin bismillah amin. bidaha gerçekten çok sigara içmicem. söz.
:):)

elimde zibilyon tane film var, Sevgili saolsun, ama hangisinden başlasam bilemiyorum ve bu beni dahada belirsizliğe itiyo, bi anda pessimistic oluyorum, bu sırada zaman geçiyo, film falan izleyemeden öbür gün olmuş oluyo. Öbür gün yine aynı terane.

Karma! neden hep beni yanlış anlıyosun. gün gelir devran döner bende senin ağzına ederim ama. ona göre.

çav.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta