New year with a new violin! =)

2 Ocak 2010 Cumartesi § 0

lan bayada olmuş yazmayalı, onu farkedip kederlendim bak şimdi. çok şey oldu, çok şey değişti, dönüm noktasında dolanıyoruz bu aralar. bakalım belki yakında bende buraya bi geri sayım şeysi korum, yine de korum, hep korum.

Yılbaşı gecesi, gerçekten olaydı. - güzel olan "olaydı" isim fiili- daha fazla açıklamıciim, belki bi kaç ay sonra:D
nası giriş yapıcam bilemedim direk söliim; sevgili bana yılbaşı hediyesi olarak keman almış olm!!! nası sevindim nası bi hissiyat bulutuna gömüldüm anlatamam, o violin benim RESMEN BENİM=) yuuuh inanamıyorum.
bide country yapabilsem tamamdır la la laa lalaa laa :)
Emily Wells bekle hatun yetişicem sana:D
nothing's gonna stop us.
-N-

What's this?

You are currently reading New year with a new violin! =) at Radioactive Lullabies.

meta