22 Ocak 2010 Cuma § 0

* Şuan hem pizzahuttan çeşitli pizzaları, hem kfc nin bucketlarını, hemde burger king steakhouse yiyebilcek güçte bir mideye sahibim.

* "OHA" "ÇÜŞ" "YUH" kelimeciklerini kullanmayı azaltmayı planladım, yürürlüğe soktum. hayyydi kazamız mübarek olsun Genz. evet.

*Bide ben ucuz havuç hiç sevmem, portakalda. Aynı şey zaten. Gerçekten aynı. Dışı. Güven bana.Sende sevme. ucuz derken fiyat olarak değil, daha başka bişi bu, bayağı gibi mesela, çürümüş gibi falan.

* HoneyMustard,mustard,meksikabiberiturşusu,steakhouse cidden seviyorum yani.

* ayvayı limon ve tuzlayarak yiyin bi sütaş inek reklamından bile zewk alırsınız o an. fena ciddiyim şuan.

* kestane şekeri için hücre delirmesi yaşayabilen bi insan evladıyım işte ben de.

* Genz artık hayatımızda. coming soon falanda deil, baya baya geldi bile.

* farmvilleden nefret ediyorum ama benim de bitane var, itiraf ediyorum. başım dik.

* vista neden varsın ki sen? ıyk.

* ben kendim egoyum. yumurtanın beyazı yani. sarısı id olm. sen kendi süperegoluğundan utan seni gidi Forthingay. Robinson olduğum için ben gurur duydum mesela şuan kendimden, iyide yaptım. eminim.

* Seda Sayan artık lütfen reklamlarda oynamasın.Yalvarıyorum. Lays ve pepsiden soğudum.

* Karma, fakof.

* Sevdiğim insan sayısı çok az, buna rağmen hümanistim.

adios.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta