25 Eylül 2009 Cuma § 8



çok fena özenirim, özendim

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 8 Response to “ ”

  • Lunarita says:

    ben de kedi istiyorum okudun mu?

    Anneme direniyorum! :D Hem de hala! :)

    Sevgiyle,
    Aynur.

  • Bence biz bi vakıf kurmalıyız! =)))

  • ahaha
    tam da Aynur'un yazdıklarının aynısını yazacaktım. ben de kedi istiyorum. hatta cıldırıyorum. yazın yavruları da yanıma alamadım yollarda heba olmasınlar diye ama artık kış geldi ve hep evde olacagım. kedi istiyorum artık. ^_^

  • Lunarita says:

    hehhe :D O kadar büyür mü bu iş yaw, eve kedileri getirir anneleri çıldırtır ve sonlandırırız die düşünmüştüm =)

    Çalan müzik harika! Bu arada ben Rock dinlemem! Ama yine de harika. Bi canlandım, kalkıp zıplayasım fln geldi! =) Kimdir bu? Diğer şarkıları nasıldır bebeğemm! Aydınlat hade beni! Muah :XxXx

    ^^
    Aynur.

  • polunochnaya, evet evet al yanına onları hatta bize de yolla falan=) kediler bizim olsun, siyamım olsun :) kitties rulez! =)

    Lunam, yok yok kuralım, daha etkili :D:D ehi:) heh çalan müzik bebeğim, RocknRolla filminin soundtrack'i, o filme hastayım, ölüyorum falan kesinlikle izle. Şarkının sahibi ise Bo Diddley, diğer şarkılarını bilmiorum bebeim ama tahminimce iyilerdir=)) filmi izlee! Guy Ritchie yapımıdır=) öperim=))

  • kedimi özlediğimi farkettirdi bana bu minikler.vicdan azabı çekiorm resmen.haftalardır görmedim aklıma gelmio , bi de kedilere nankör derler peeh.

  • Tuner says:

    itina ile siyam yavruları sahiplendirilir. benimkinin bir dahaki üreme döneminde iyi bakılmak sözüyle bir yavru verebilirim...

  • Suicidallegacy, nankörlük etme kediciklerinle ilgilen, bak bizde yok kedi falan böyle viyaklıyoruz kedi diye:( =))

    Tuner, kendimden bile iyi bakarım ben ona =))) süper olur ki nasıl hemde aha heycan yaptım ciddi ciddi=)