Karmacoma, what?, jamaican aroma.

5 Eylül 2009 Cumartesi § 4

-Bu şarkı resmen benim kan hücrelerime enerji falan enjekte ediyo, vişne suyunuda öyle çok severim ki, rengi de rengini de. =)
Şimdiiiiğ bugün büyük bir yenilik oldu kadınımda=) Geldi bu tarafa, sevgili canım kuaförüm Olcay'a gittik:) Kadınımın saçları boyanıcaktı,sadece. Ama sonra naptım bilmiyorum bi anda Olcayı ve Kadınımı ikna ettim ve kadınımın saçlarını yepisyeni bi modele soktuk:) Rengide modelide öyle cici, şeker oldu ve yakıştı ki ona büsürü resmini çektim dayanamadım:)



Sonrada el ele yürüdük ewet=) çok mutluyuz ki biz, nazarlara gelirsek fena sorarım hesabını ona göre ha bebeyim! =)



Sonreciğime tekrar o henüz yawru olan zayıf ama okadar asil we okadar oynuş olan kediyle karşılaştık we oynaştık :D inanılmaz tatlı. Otobüsü geldi bebeğimin hayvan gibi attıra attıra koştuk ve durdurduk otobüsü- otobüs içindeki gidici insanların bakışlarına rağmen:D ahaha resmen atladım otobüse doğru bide allahım şöför bizi beklio biz kadınımla vedalaşıoruz ay acaip komikti ya sarıldık öpüştük falan adam bakıo tip tip:D de get amca ya. :)



Karmaya fena mesajlar yolladım bugün, bakalım cewaplarını bekliyoruz bebeyim.

- Tipe bahele, yunan tüfeği gibi.
- ha? =))


Karma, azınasıçtırmabebeyimveistediğimibana SUN!!!!!!!!!!!!



-N-



Biterken hala vişne suyu içiliyordu. hahahahah :D:D yapmazsam ölürdüm :D

What's this?

You are currently reading Karmacoma, what?, jamaican aroma. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “Karmacoma, what?, jamaican aroma.”

  • Sen demesen asla kestiremezdim. Oh oldu, süper oldu, çok da güzel oldu. Baştanyaratbebeyimbeni!

    Yalarım lan!
    Oha! İyi ki varsın meleem!

    Nazarlara boncuk.
    Amen.

    dn*

    -D-

  • oh miss 2 gülen surat. Çok tatlısınız ikinizde..

    yeni saçlarını mutlu mutlu kullan (nasıl oluo bilmiom) ihih

    öperim sizi koca kocaaaa

  • Adsız says:

    OMAYGAD!
    Süpersonik olmuş saçlar.
    Fötöler süper ^.^
    Çok sevimli misiniz nesiniz!
    Öptüm:*

  • Kadınım sana herşey yakışır! yerim seni ben:):) oh mis gibi oldu benim meleeem:):) öperim yer yutarım lan dn* ! :D:D

    Mörfüm, sen de gel 3 gülen surat olalım:D:D ihi:):) toptan yutarız seni walla :):)

    Rouge, teşkür ederiz öperiz büsürü kırmızı kırmızı:):)