kumanda sevinci o la la!

1 Eylül 2009 Salı § 6

Oha!
Benim tv nin kumandası çalışıyomuş lan! inanamadım!
Şok geçirdim resmen.
Ulan yanarım yanarım geçen senelerime yanarım, ses kısmak için, kanal değiştrmek için neler çektim lan ben! O kumanda da orda senelerdir yan gelip yatıyomuş orda hemde çalışır bi vaziyette. Babama " baba o çalışmıyo" dememin akabininde beni yalancı çıkarmasıyla "olağmaaağz" diyerek kumandama yapıştım, hala elimde o kadar yani.
Ama alışmamışım böle elektrik gidio tv kapanıo, lap top kucağımda elektrik geri geldiğinde kalkmam gerektiği için açmıyorum tv yi falan, ama aaa kumandam çalışıo bak!
Çüş nası bi rahatlıkmış lan o! kimse sölemedi bana, neden ha neden:/
=)))

Artık benimde bir kumandam war, çoğhoş lan.
hadi bakalım.

yemek yememize son az dakka. oğwyes!

ye.

-N-

What's this?

You are currently reading kumanda sevinci o la la! at Radioactive Lullabies.

meta

§ 6 Response to “kumanda sevinci o la la!”