un-talya

21 Eylül 2009 Pazartesi § 0

şimdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiğ; şu an kuzenimle bu nadide ekrana bakıyoruz, daha doğrusu o bakıo ben yazıyorum =) klavyenin azına bir torba sıçıcam şimdi lakin hayatımda karşılaştığım en gıcık klavye. neyse.
bu gün 2. günüm burda gayette güzel geçiyo taa ki bugün ki aile fertlerimizin sinirli bakışları ve tükürükleriyle eve çağrılmamız anına kadar. Aslında yine güzel, biz takmayınca daha güzel, ben güzelim, o güzel, sen güzelsin biz güzeliz ah güzel.
Sanırım kuzenlerde kalıcam bugün, hava güzel olursa yarın suyla kavuşucam, bütün kinimi bırakıcaz derinlere, yüzeye çıkarlarsa kaçıcam.
kaçıcak çok şey var, bakıcaz.
içimi kirleticek bişeyler buldum, kullanmak iyi. devam etmekten emin değilim. içime zarar versin, hasta etsin beni falan filan. Iyk bohem olduk.
şimdilik yeter. çarşamba dönücem sanıyorum.

7 yaşındayım, mutsuzum.
havalıyız. =))))

-N-

What's this?

You are currently reading un-talya at Radioactive Lullabies.

meta