mim hop mim hup

5 Eylül 2009 Cumartesi § 1

Gökkuşağının en güzel hatunu Mörf'üm ve Desperate Housewife tarafından nedegzel mimlenmişim,pektegzel mimlenmişim, =).
Konuğğğ " Özlediklerim" yağrum. çoğhoş. =))

Kesinlikle ve çok ironik olarak, okulu özledim. Olm öle deme lan, okul ayrı bişi. Özgürlük sağlıyo bikere=) hahaa bide tabiki okulun en iyi yanı Undefinable'mla 12 saat beraber olabilmemiz:D

Yalova'yı çok özledim. Zamanında ordan kurtulmak için herşeyimi verebileceğim bir yeri bu denli özlemem ne garip, pihh.

Her gece uyurken beni yalnız bırakmayan, bana tuhaf bi huzur veren ve istisnasız her gece gökte aynı yerde duran, direk bana bakan yıldızımı özledim. Ben yatmadan geçmiyo oraya o yıldız, mesela baktım şimdi orda yok. Dün de baktım bu saatlerde yoktu. Ben yattığım an gözüküo. Huzur.

Serinliği özledim olm.

Kredi kartımın olmadığı günlerimi özledim. Kredi kartı öl.

İstanbulda hiç gitmediğim tropikal kivi bahçesini özledim.

Hiç tatmadığım V karışımını özledim.

İndigo sapığımı özledim:):)

Özlememeyi özledim.

Karmanın ve Kozmozun çokafedersin, azına sıçmayı özledim.

Güzel günlerimi özledim.

Kendimi durduracak değilim! demeyi özledim lan hacı. Öyleyse;

Kendimi durduracak değilim
bu mimi

Kupa Kızı'na
~mel' e
Toslumbağa'ya
Evolet'e
Mrs Baros'a
Lolam'a
Wakan Tanka'ya
pembekurdelelizüreyfa'ya


paslar ve ilerilerim bebeyim.

VforVendetta, öl de öleyim. Alem bana ben sana hastayım.

-N-

What's this?

You are currently reading mim hop mim hup at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “mim hop mim hup”