Dünün tütüsü

23 Temmuz 2009 Perşembe § 3

Ha? Evet, yazamıyorum. Ama bu kayıt farklı biraz. Aslında, bunun dün yazılması gerekiyodu. Ozaman sanki şuan dünmüş gibi davranıcam ben, sen de öyle oku. Ya da okuma. Umrumda mı? Evet :) Başlıyorum. Bozmasana motivemi! - Bana bak bu konuda tez yazdım ben, motivasyonu benden daha iyi bilemezsin! Haa onu bilde! :) -

Unutma bugün dün.


--- Eveet! Kadınımla buluştuk bugün, mekanıma geldi, kokusunu bıraktı, yatağıma yatacak. Her birlikte geçirdiğimiz anda ya da geçiremediğimz ama özlediğimiz anda dahada yakınlaşıyoruz, eğleniyoruz, paylaşıyoruz, yoruz, oruz, uz, z. Çok eğleniyoruz, paylaşıyoruz.MUTLUYUZ BE! şuandada:) evet şuanda da dedim anlarsın şimdi. Bak bi hele nasıl bi diyalog oluşucak. (!)


UndefinabLe©: Lan kızım bacağımı elleşme, huylanıyorum falan yani. Uuuuh! (=
Elizaphelia©: Napim be! Kaşıntının yanında hafif tahrik unsurları var; biliyosun. Kokusunu alabiliyoğğruğğmm, mmm!
U: Koku? Haaa... Enis'e sevgiler ve saygılar buradan... Bu tütsüyü ben çok beğendim. Bırak şu piercing ile oynaşmayı len! Yanıma gel ((=
E: Heh, tamamdır kadınım. Sadece seni etkilemekti amacım. Sexy olamda gece uyuyama yanımda :D hahaa :D
U: Sanırsam bu gece uyumayacağız zaten. Film falan durumları mı vardı ne?
E: Var tabiiğğğ! Nolcaktı, nolcaktııı :)
U: İyi o halde fazla zaman kaybetmeden izleyelim, he? Bi de karnına sahip çık, türkü çığırıyo yanımda ((=
E: Evet evet izleyelim. O sana bişeyler anlatmaya çalışıyor çünkü, hani tütsüde bitmişken... Kama ? :D:D:D höhh ??
U: Hehaaa... Sevdim ben bunu çok. Bence biz de almalıyız hea! Ama kötü bir amaç gütmüyorum; asla ve kat-a! (= A-aaa! (=
E: Alalımda, rahatlayalım artık.. Yok tamam, kötü amaç gütmeye gerek yok zaten, tütsü rulez! O her şeyi halleder. Ohh evet evet! :)
U: Bir de Randomize mı dinlesek filmden önce? Oha! Tütsüyle de ne gider ama! Şeyy... Ehmm... Çok rezilim olum ya! Çok rezilimmm... Ya okursa?! Offf! Amaniiin! Helecan falan.
E: Dinleyelim, olarda... hmm.. Yani sonrası kötü olmasın!??! :P Hadi beni bırak, mental olarak kendi çapında bişeyler yaşarsan engel falanda olamam, o derece. :):) Allahtan bitti tütsü. Okadar :)
U: Len olum, ben kendine hakim olabilmeyi becerebilen -Altını çiziyorum BECEREBİLEN- bir bünyeyim. Bunu sana kanıtladığımı düşünüyorum (= Hani bilirsin... Özelimiz ;)
E: Ama burda faktörler güçlü, bebeğim. Bakıcaz artık.. Aaa dur. Asıl burda deil, orda hakim olabiliten önemli ;)
U: Anladım ben onu. O halde kapatalım muhabbeti de şarkımızı söyleyelim
Biz: Dets di vey aha aha; ay laağyk it aha aha!


Bu dialogta baya bişey gizli aslında :) Anlamadınız, tamam. En azından anlamış gibi yapın:)

Güzel giderken her şey, uzatıpta cılkını mahalleliye göstermeye gerek yok. Gizil sewişiriz olur biter. Kamasutra tütsümüze çok şey borçluyuz, birde...
2 beden, 4 ruh. Var. Bu. Resimde. Bilen.
Bilir.
Seninle geçirdğim her an çok mutluyum ben, iyiki benimsin, benimlesin.
Yatış şekli bile mi aynı olur ?!
Tamam, anladı o.
Seviyorum seni. dn*
-N-

What's this?

You are currently reading Dünün tütüsü at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “Dünün tütüsü”

  • Bitanem yaaa! Ben de seni çok seviyorum! Herşey hep bizden yana olsun. Şımaralım bolca. 2 beden 4 ruh... O yastık o idi... Nasıl sarıldım, değil mi?! Evet, Çok aynıyız seninle. O kadar çok ki... Aynıyız, ötesi yok bunun.

    Tolg'a
    Enis'e
    Berk'e
    Ali'ye

    Burada neler oldu?
    Seviştik, geçti.
    Bir bakmışsın ki nerede olduğunu sen de bilmiyorsun. Hepimiz gezginiz miyiz?
    Ben de gezmek istiyorum. Araştırmalara başladım.
    Bu böyle birşey; fazla beraberiz.
    Seninle de daha fazla beraber olmalıyız.

    <3
    dn*

    Yaladım neyim.
    -D-

  • Hep olmalıyız.
    Nazar değdirenin amuhakorum!

    senbenimsinsenbenim.

  • Nazar değdirenin amuhakorum! çarpı 98765456728934587865641562873940588746376251456728798304958748635624657683798405

    Anladın diiğ miğ?! (=

    -D-