25 Temmuz 2009 Cumartesi § 0

Nasıl bi andayım şuan?
Aldın mı haberini? Söliim.
Elektrikler gitti, evde yalnızım,
küllerini sıçan bir tütsüm, eriyen mumlarım, kalp atışlarım, piyanom,
hepimiz bir’iz şuan.
Elektrik olmadığı için word’e yazıyorum şuan.
Kafamın, beynimin, aklımın, fikrimin, ruhumun şuan dinlendiğini- huzura falan erdiğini ciddi ciddi hissediyorum.
Ama; amman çakralar kapanmaya!
Çakra deyince aklıma şey geldi. Benim auram kırmızı imiş :D Neler barındırdığını tahmin edebilirsiniz.

Biraz tuhaf zamanlar geçiriyorum aslında. Birazda kendimi düşünmeliyim sanki? Ama benim aptal vicdanım, beynim bana çok farklı şeyler söylemekte ısrarcı. Bide mutlu gibi falanımda..
Karışıklık evet.

Nefes alabilmek güzel bişey.

Bide gerçekten lütfen kaldırabileceğiniz kadar problemle uğraşmak için gönüllü olun; zira geri kalanı için hepimiz saçmalıyoruz. Ne dediğimi biliyomuyum? hı hım. Sanırım.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta