TakıntıTakıntıTakıntı! öğh?

30 Temmuz 2009 Perşembe § 2

Cakeland'in bütün her şeyini seviyorum, koltuklarını bile yerim o derece yani. Şuan aşkım kabarmış durumda çünkü yanımda bi tabak dolusu Cakeland mahsulü var :) Haksızlık edemem adamlar süper yapıyorlar bu işi.
Cakeland, cansın.

Dün canım, pirsingimin alt topu kırıldı. Tamda zamanıydı! Ayrıca sonra geçmedi göbeğimden falan.. Of soğuk terler dolandı resmen vücudumda.
2 küçük parlak toplardan taktım, tam bir amele.
Alınmalı bana bir pirsing.
En titanyumundan.

Sonra bu yeni tema baya bi zorlu çıktı, tama severiz zor şeyleri, candırlar
ama,
sinir bozucu seviyeye geldikleri zaman, ı ıh falan.
Tarih damgası gözükmüyor, bişiler olamıyor, benim şarteller atmaya başlıyoğğr.

Bi de çok sade, olmamış diyenler oldu.
Bilirsiniz, takarım sarı kafama. Neden çünkü ben bir,
id'im.
Takıntılı bir id. Obsessive pronoun tadında, yenmem.
Yenedebilirim. - öğh?-

Annem ameliyat oldu biliyorsunuz, evde anne tarafının tümü var diyebilirim. Ve ben evde durmaktan ciddi derecede zararlar almaya başladım.
Bikere bilgisayarımla baya seviyeli bir ilişki kurduk aramızda, bulaşıklarlada.
Otobüsler unuttu resmen beni.
Bünyemde alışık olunmayan bir miskinlik olgusu olgulaşmaya olgulaştı. -Tam olarak öyle, anladın biliyorum.-
Bu kötü, okul başlayınca bokçukları yedim manasında, yine tam olarak evet.

Şimdi;
birden gökten acaip süper bi pirsing inse hop kendiliğinden takılsa göbeğime,
tema'm çok dehşet sorunsuz olsa,
annem aniden iyileşse,
evdeki misafirler kalsa ama bana bulaşmasa,
dışarda uyusam,
Yalova'ma gitsem,
ordan istanbul'a geçsem,
dışarıda uyusam - hatta uyusak-,
multitrilyoner olup paraların hepsini klozete.....
atmasam lan!!! haha:)
Vatikan'a gitsem.
Şebnem Ferah'ın 1 ay kadar sesi kısılsa, zira benim sinirlerime ciddi dokunmaya başladı. Biraz dinlen bence sen güzel sesli kadın, dinlen ki bende rahat rahat... Neyse.
Emeğe saygı.

Birde;
bokakola'ya çok teşekkür ediyoğğruğğm burdan.
Siyah candır; siyah üzerine beyaz candır, kırmızıda süper gider. Evet:)

Kendi işimi kendim görürüm ben;
bugün: 30.07.09- perşembe, saat: 14.41

Okadar aciz değilim tabi lan. Ne sandın.

Tıp.

-N-

What's this?

You are currently reading TakıntıTakıntıTakıntı! öğh? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “TakıntıTakıntıTakıntı! öğh?”