25 Temmuz 2009 Cumartesi § 2

Maya kehaneti doğruysa?
Ya doğruysa?
Korkacağımı sanmıyorum, çünkü arkamda kalacak kimse yok,
arkada bırakılan hiç kimse- hiç bişey kalmıcak.
Hadi ozaman izin ver bana bilge adam, bende katılıyım 21 Aralık partilerine.
Sormam bile ayıp aslında dimi.
Biliyordum.
O zaman Nice 21 Aralıklara.
"İnsan unutuyor ve gülüyor,
kendisine dönüyor."

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “ ”

  • Lunarita says:

    Nasıl korkmuyorsun tatlım yaa! 2012 çok yakın! :S Ve umarım yalandır, ben henüz ruh ikizimi bile bulamadım. hihi.

  • Öze dönmek... Kehanetin altında yatan şey bu aslında. Kıyamet kopup da biz özümüze döneceksek korkmaya gerek yok. Yalnız haksızlık da olmamalı. Diğer sistemlerde yaşayan, ya da aslında oralara ait olan varlıklar öze dönmeyecek de sadece biz, dünyalılar öze döneceksek burada bir haksızlık var demektir. Zira ben onun dönmediği bir öze dönmeyi kabul edemem. Çok alıştım... Zaman kısaydı belki; ama durum bu. Öze döndüğümde tam olmak istiyorum, bir parçamı bırakamam. Of! Küçücük, zavallı bir dünyalıyım ben; ama yapacak çok şeyim var, biliyorum.

    Öptüm karı! ^^
    -D-