Gökün kuşağındaki kül.

23 Temmuz 2009 Perşembe § 3

Dün çok eğledik. Bugün de devam etti tabiki bu enerji. Ne sandın?! Bildiğin gibi Undefinable©'ım kadınım eşim herşeyim ile very undefinable bi gece geçirdik :) Çok güzeldiiiii!!!!!!!!!!!
Bugün de derse gitmedi benim bebeğim, ve birlikte gezdiik, tütsü aldıık - tabi ki kamasutra-
Ice Age 3' ü aldık birde.. izlicem birazdan.. Çocuğum olsun. -Ne alakaysa:S-

Birde;
önce gökkuşağı olup, sonra yanıp, en kül renginde olan kül olmak istiyorum. Evet, bunu çok istiyorum. Sonra küllerimden beni tütsü yapsınlar, kokumu içlerine çektikçe insanlar, ben yeniden diriliyim. Ya da hayır. Dirilmek istemiyorum. O en güzel kül renginde kalmak istiyorum, zaten doymuşum ben gökümün kuşağındaki yağlı boya renklerime. Ama daha değil,
hayır değil.
Daha çok var.
Önce yaşlanmalıyım, yada 23 olmalıyım.
Gökkuşağı olmama 2.

Bitti.

-N-

What's this?

You are currently reading Gökün kuşağındaki kül. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “Gökün kuşağındaki kül.”

  • Gökün kuşağındaki renkler seni kıskanıyormuş, ben öyle duydum. Bugün çok bi mutluymuşsun da; renklerin gücüne falan gitmiş.

    Benden sonrası da güzeldidir umarım; çünkü senden sonrası çok güzeldi. Kayıp ruhumu buldum, buluyorum, bulacağım gibi falan. Olgun. Olgu. Olg. Ol. O. Evet o. Maymun iştahlıyım belki ama bu sefer de onu istiyorum. O kadar çok istiyorum ki... İstediği kadar şımarsın, kabulüm.

    Sen yüceler yücesi...
    Kadınım!
    Seviyorum, evet.

    -D-

  • Mary Jane says:

    2 deli hatun yanyana olunca samanlık seyran olurmuş:) diyerek son paragrafı çok beğendim!
    =)
    Sevgiler 2'nize birden:)

  • Sende gel ozman gör samanlık ne oluyo:) Saray falan bence.. =)
    Saol Piobass,::) <3

    Öpüşcükler bizdenn sana ! :)