housework is evil but..

13 Temmuz 2009 Pazartesi § 3



Bugün ev işi günlerinden biriydi. Evet yoruldum, terledim falan ama bişeyi farkettim. En azından o anda kafamdaki aptal düşüncelerden kurtulabiliyorum ve bi rahatlama hissi yaşıyorum. Biraz ağır bi his ama olsun :)

Evde takılıyorum bu aralar, annem yüzünden. Yarın çıkıcam ama, iyi gelicek bana umuyorum. Bişeye sinirliyim şuan ama neye bilmiyorum.

Neye takıldım lan ben bu kadar? Allah allah.. Lan!? Bi yardım edilse bulucam. Hooow beynim, sus artık. ???? .

Yanmış ama kül olamamış bi lunapark olsa, kimse yerini bilmese, ben oraya gitsem, her an yıkılcakmış gibi duran dönmedolaba binsem, it gibi korksam ama inmesem. Bide bana paylaço burnu versinler onu takim burnuma öle yapim bütün bunları.

Bide yağlı boyayla vücudumu boyasınlar. Rengarenk. Renk ea renk. Repeat after me.

-N-

What's this?

You are currently reading housework is evil but.. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “housework is evil but..”

  • Ben de o dönme dolaba seninle binmek istiyorum; kafamda paylaço peruğuyla.. Rengarenk...

    Mutsuzum.

    Yaladım.
    -D-

  • O zaman o dönme dolapta dengeyi sağlayalım ki, düşmesin. Bizim yanyanayken en iyi yaptığımız şey :) birbirimizi dengelemek.

    Mutsuz olmak iyidir, bu senin bir zamanlar mutluluğa sahip olduğunun işaretidir. Mutluluğu yaşamışsın ki mutsuzluğun tadını alabiliyosun hayatım. Değerini anlatır sana .

    Seviyorum, yalıyorum. Yok lan sexually değil. :D

    -nisa

  • <3
    blogumda da yazdım zati ;)

    -D-