24 Ağustos 2009 Pazartesi § 2

Bu sefer Karma'ya sanırım baya yüklü bi vagon yolladım ben. Tek bi mesajla ağzına kadar dolu. Sadece hissetmiştim, nerden bilim bu kadar ciddiye aldığını Karmabokunun! Azıma sıç Karma, hiç bekleme.

İsimlendiremediğim bi hisler var aklımda, ruhumda, bedenimde. Üzerimde geziniyosun Karma, güzel mi tadım?

Bıraktım kendimi, hadi.Şimdi.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “ ”

  • Ben demiştim; diyeceğim. Ama geçecek. Hani dedin ya sen de bana?! "Gizem" ile ilgili??
    Ondan olacak o da.

    Ve sen derin bir nefes alacaksın su yüzeyine çıkınca "Oh! Yaşam! Hayat! Ne güzel kokuyorsun!"

    Bitecek meleğim; benim gibi o da.
    Seni seviyorum.
    O da.

    -D-

  • Yok ciddi bu bence. :/
    poff...

    seni seviyorum meleğim.. dn*

    -N-