-meli,-malı

22 Ağustos 2009 Cumartesi § 0

Tam olarak ne yapmak istediğimi seni temin ederim ki bilmiyorum. Fuşya bi balon olsam , mesela, tek bi taşta patlayıp dağılabilcek kadar boşum.İnceyim.
?

Bok çuvalı bile daha ağırdır, o derece. Dahada yararlıdır, hani gübre falan olur.
Benimle iyi olanlar olmalı, yok ise ben olmamalıyım. 7 renk olabilmeliyim mesela.Her renkte ayrı biri olmalıyım belki, belki 7 rengi doğuran ben olmalıyım. Dudaklarımı oynatsam mevsimler değişebilmeli kendi izbe kalıbımda. Ya da Gece'ye Dolunay'ın en dolunay, en ay, en beyaz, en kirli ve en temiz halini getirebilmeliyim. Getirebilmeliyiz.
Zehrimi akıtabilceğim, bana zehrini akıtabilcek bi yer veya bir şey veya birisi olmalı.
Ağzımdan çıkan küfürler bozmamalı zarifliğimi, ya da zarifliğim küfürüme engel olmamalı. Neden olsun ki zaten?
Gözlerimi alamıyorum gökyüzünden. Bakmayı seviyorum, görebildiğim ve bakabildiğim için gözlerim var, teşekkürler.
Güçlü eller ve omuzlar önemli.
synsodine diş macunumu gerçekten tüm kalbimle seviyorum,ona da bakmaya doyamıyorum, o derece.
=))
sarı bişey vardı, nereye koyduk onu?
-hiç bi yer yetmiyo.
kentteykmayaysofyuu!
-N-

What's this?

You are currently reading -meli,-malı at Radioactive Lullabies.

meta