25 Ağustos 2009 Salı § 32


Heğll nöğ!!
Adsl'in benimle büyük bir sorunu var sanıyorum.
Bunu oturup konuşmalıyız, iki yetişkin gibi.
oğwgad!
-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 32 Response to “ ”

  • Hamlet says:

    Msne giremiyorum, sende mi? Kavuşamıyoruz nedeni bu mudur ?

  • Evet, evet Majesteleri..
    şu salak ifadeyi yapmakta bi sakınca göremiyorum : :( .

    bi de bu :/

  • Hamlet says:

    =) Neyse ki, habersiz kalmadık, ne kötü olurdu dimii

  • Ben de giremiyorum MSN'e... feysbuk bile açılmıyor!
    Kuzum; konuşacaktık ya! Özledim; bir de bilok ettim KADINIM! (=

    100
    100
    100
    bir de 14 var. Karışık.

    Şilup! dn*
    -D-

  • Fecahat olurdu.
    =)
    oh, rahatladım =))
    Sahura kadar gelmesse msn kendine; wururum msn adamcıklarını statümü tehlikeye atarak.

  • Duygu'm kadınım evet bebeim ya feysbokuda açılmıyo! delircem :/
    hemen geliyorum biloklarına:)

  • Hamlet says:

    elinizi kana bulamayınız..

  • Bugra says:

    Kesinlikle! Aramızda ki ili$kiyi tekrar gözden geçirmem gerekiyor. Al beni vur, sürükle.. At beybi ! Blah !

  • Anlıyoruz ki bu genel bir problem, o zaman ben de genel bir katliam çıkartmakta sorun göremiyorum. Türk telekomu kökten halletmek lazım. Hepimiz konuşursak yine de olmazsa..
    Evet felaket kapımızın eşiğinde, modemlerinizden uzak durunuz.

    Majestem, ama dayanamıyorum. :/

    Buğra, bişi yapmalıyız, evet evet.

  • Bugra says:

    Modem uzakta. Bilgisayar çok yakın.. Korkuyorum O'na bir$ey olacak diye. Uzak durun bilgisayarlarınızdan. Türk

    Telekom'a ithafen!

    " Bang we want it !
    Bang bang bang bang..
    You came to see the mobscene
    ...
    It's better than a sex scene and,
    It's, so fucking obscene, Yeah !!! "

  • Anca Marilyn başa çıkar türk telekomla bak onu farkettim şuan :D
    devam ettirmessem ölürdüm falan mazallah,
    be obscene, be be obscene
    be obscene, baby, and not heard.

    huhuw! Telekom kaç para istiosun söle!

  • Bugra says:

    Mazallah, cicim.. Marilyn ile kim ba$a çıkacak tatlım, birden dü$tü aklıma da :D

    Bırak ya, telekom para mara istemesin.. Bundan sonra kuru$ verirsem nolim. Deği$tiriyorum lan, fazla veririm hakkını alırım hiç olmazsa. Eski$ehir'e alıyorum uyduyu. Tak etti! Peh!

    Ahh, Flightless Bird American Mouth.. Sakinledim, evet :)

  • Duydular bence bizi Marilyn diyince hahaha :D Msn geldi :):)

    Evet evet, fix you da iyi gidio :)

    telekom açmıomuş telefonları bu arada :D tırstılar :))

  • Bugra says:

    Harbiden geldi ha! :) Herkes, her$eyi bize bağlı.. Ha $uracıkta ki yorumlara.. Önemli değil, görevimiz :))

  • Aynen, hiç sorun değil, hep yaparız :D
    :)) Ah, ama bidakine daha sert olabiliriz.
    =))

  • Bugra says:

    Kesinlikle! Daha sert yaptırımlara yatkınım zaten.. Psikolojimin gerekliliği bu zira :) Ah, alkol alınca hep böyle oluyorum i$te :P

  • Ewet ewet, caydırıcı cezalar falan da üretiriz biz yakında bak söliim :))

  • Bugra says:

    Immm, meselaaaa :)

  • meselaa , modemlerin hepsini idama yollamak, ramazan davulcularını telekoma salmak falan filan.. bilemedim bak şimdi, meydeymeydey! :):)

  • Bugra says:

    Modemlerin bir suçu yok, elçiye zeval olmaz! Bence... Immm, herkes telekomdan bir sevgili yapsın.. Kendine a$ık edip ayrılsın. Psikolojik sava$.. :D

    Tamam saçmaladım :D:D

  • Oha! Hayır bu süper fikir! Kaleyi içten fethediciiz! =)) hem belki bi mevki falan bile kapıp interneti bedavaya getirirz ha!
    SenÇokYaşaBuğra oley be buldun ewet! :)))

  • Bugra says:

    Hahahha, alkollü bir bünyeye mi rastladım yoksa diye dü$ündüm bir an :)) Zira, normal bir insan hak vermez böyle bir $eye.. Kim normal ki :))) Of, saçmalayasım varmı$ :)

  • Telekomdan hıncımı almak için her şeyi yaparım =)) Anormal olmayı seviyorum=))
    ama saçma deildi dediğin hala çok normal gelio bana :D:D
    Sevindim gerçekten :D:D

  • Bugra says:

    Tamam o zaman en yakın sürede Telekom'dan birer sevgili bize :) Sevindiyseniz ne mutlu efenim.. Bizler de sevindik o zaman.. $emsettin ve ben :))

  • Selamlarımı iletiniz beyfendiye :):) Yeni caydırıcı fikirler olursa bekleriz =))
    Bida da davosa gelmeyiz. hoh :D:D telekoma ders olsun.

  • Adsız says:

    bazen msn in kullandığı dns lerde sorun olur...bazende nette..yani bu demek oluyor ki msn ve net farklı dns adreslerinden bağlanır..:)

    bazende msn serverlerinde bakım çalışması yapılır kii o zamanda msn kullanıcılarının alayı msn e giremez dün yaşanan sıkıntıda buydu sanırım :) hemen telekoma bok atmayın bende istemeye istemeye kullanıyorum ama telekom iyidir yani şimdilik :)

    böyle durumlarda yapacağınız işlem önce telefonunuzu açıp çevir sesinin olmadığını kontrol etmek, sonra telefonda cızırtı varmı ona bakmak, daha sonrada modemi resetlemek...

    Modemi neden resetliyoruz? modem çok uzun süre işlem yapmadan yada çok uzun süre işlem yaparsa içindeki çipler sıcaktan şişer yani data birikmesi gibi bir durum olur (pc deki kasılma durumu gibi böle durumlarda genelde kullanıcılar reset atar) :) sanırım çok açık bir comment oldu :P sevgiler :)

  • :)
    ı ıh, herkeste wardı sorun:) sadece msn değil sitelere de girmiodu da, resetleme işlemi falan denendi zaten onurius=)) bazı arkadaşlar teline de bakmış :)
    yapıldı yani hepsi :)
    sonuç? yok :)
    so telekomu yine kınıyoruz, yine yine yine :D:D

  • Bugra says:

    Evet, evet. Her zaman kınıyoruz..:)

    Oh Metin Arolat'ta çıktı..

    Artık takat kalmadı, yaralıyız ne çareee :)

  • O da kınasın, hepimiz kınayalım. Kınamak candır! ihi:):)

  • Adsız says:

    ben iftardan sora kınasam??

  • olur olur :) bekleriz ihiihi:):):)

  • İ.x.İ.r says:

    Ağız dolusu küfürün tek sebebi bu ttnet.