o yüzden.

29 Ağustos 2009 Cumartesi § 7

Fight club'ı bida izlemek istemek kötü bişimi?
bide evet
piyano ve çelloyu çiftleştirme düşüncemi hayata geçirmeye karar vermiş bulunmaktayım.
diğer mini blogumada baybay diyoğruz yawrum. hadibağalım.
saçma idi zaten.

What's this?

You are currently reading o yüzden. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 7 Response to “o yüzden.”

  • Mrs Baros says:

    her fight club ı izlediğimde bi süre kendime gelemiyorum ben sahsen. izlemek istemek kötü bişi degl (:

  • Özel bi film=) evet evet bence de, hırs falan bişiler yaptım ben fena bi istek war, o isteği bastırmam lazım. öperim=)

  • ... says:

    izle bebeğim oooo süper film evet çok kez izle:))
    aynısının geçende benim aklımdan geçmiş olmasına ne demeli peki??:))

    öptüm!!:)

  • Lola says:

    fight club bin kere de izlenir. hep izlenir. her zaman izlenir. izle bi daa!

    beni hatırla.

    marlanoliyimbebeyim =)

  • Evolet'im o zaman aynı anda izleyelim, sen orda izle ben burda =) ihi:)
    öperim bebeyim:)

    Lola'm, evet marla'm olsana sen benim=) ihi:)
    in lola we trust ihi:) usanmadanöpmekbenimiçinbirşeref:D ehe:D

  • LoLLa says:

    yööö gayette mantikli bi istek bence izlemeyenler izlemek istediginde daha da mantikli biz kenara cekilelim :))))

    bu arada diorum ki uc gundur 'allaam ben niye Elizaphelia nin yazdiklarini goremiom' eklememisim ki desene sende yaa bide saf saf ariorum adresi copy paste yapiorum hea puhhhh! :))))
    mmuucckksss

  • İ.x.İ.r says:

    İzle canım,ürkme:P