mim-oz-a.

21 Ağustos 2009 Cuma § 4

Mim nedir ben burda gördüm, ben burda bildim, hiç mimim yokken birden mim sevdim.
Evolet'im ve Piobass'ım beni güzelce mimlemişler, kıyamamışlar bana =)) Severimki onları, öperim ki =))

bakalım bakalım.

Na bu 1 : En çok güldüğünüz olay?
Ya aslında böle yanaklarımı ağrıtcak kadar güldüğüm çok olay olduda, böle birden sorunca tıkandım ben. ben. :/

Na bu 2 : En çok ağladığınız olay?
Sayıca en çok ilişki kopmasında ağlamıştım, en derin annem ameliyat olunca ağlamıştım. Hangisi daha önemli? Tabiğğ iğğ annnaaaam.

Na bu 3: Komik duruma düştüğünüz an?
Ha lisedeyken tam dersin ortasında herkes pür dikkat hocayı dinlerken, ben çişim için izin almıştım sanırım, doğal bişi bu. Efendime söyliim, izinimi almış kapıya doğru yürümüş idim ki, kapıyı açtığımı sanıp bir güzel kapıyla bir oldum. O an da çıkan ses bütün sınıfın dikkatinin bana yönelmesine ve beni o halde görünce kahkahayı basmasına sebep oldu ki bende o an daha fazla rezil olmamak için hihih şeklinde gülmeye başladım. Sanırım bu baya komikti.
Arrggh!

=))

Na buda 4 bebeyim: En çok sinirlendiğiniz an?
Yanlış anlaşıldığımda, iftiraya kurban gidip ispatlayamadığımda. Bide sevgili olayları var ki, onlar zaten bilinir.

Aaa azmış ha,:)
he şimdi ben bunu atarım atarım Hamlet'e atarım, Luna'ya atarım, Point'e atarım.

öperim de öperim.

Adios.

What's this?

You are currently reading mim-oz-a. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “mim-oz-a.”

  • Lunarita says:

    Sen bide lisede biz film izliyoduk film odasında, sonra Sevgili (!), komik ama bir o kadar da sinrlenebilitesi olan tarih hocamız tam öpüşme sahnesinde içeri girip, Way terbiyesizler siz bunları mı izliyosunuz diyince, Hepimizi savunmuştun! Kan ter içinde kalmıştın, cümleleri bir bir sıralarken... Ardından ne çok küfretmiştik adamın =)

    Bi de gülme krizine girmiştik... Kaldığımız yerden de izlemiştik filmi! Hatta film de Yarından Sonra'ydı sanırım! =)

    Öyle birden aklıma geldi!

    Öperim...

    Mim için thanks

    Muah

    Aynur.

  • Evet evet bunuda anlatcaktımda uzar baya diye yazmadım :D:D yemiştim enseye şaplaaa:D ey gidim ya :D ı ıh film şeydi Mustafa hakkında mı ne öle bişidi:) Nejat İşler oynuodu:) Dersine girmemiştim adamın ya trip yapmıştım hah :D

    öperim bebeimi :)

  • Lunarita says:

    Hemm o filmmiydi! :D Biz baya bi filmler izliyoduk bi aralar!

    Ayyy Nisa yaw, özlüyprum o zamanları...

    Sadece 1 günlüğüne, o zamanlara gitsek ve geri gelsek?

    Zaman makinemiz nerdeee?

    Loves

    Aynur.

  • İhi :) evet güzel olurdu ya :) bazen özlüorum bende :):)